۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۱ - ۰۴-۰۶-۱۴۰۱
کد ۸۵۵۱۹۱
انتشار: ۲۳:۳۱ - ۰۴-۰۶-۱۴۰۱

وزیر ورزش: برنامه‌ریزی فرهنگی برای ادامه حضور بانوان در ورزشگاه آزادی / جایگاه خانم‌ها در ورزشگاه باید حفظ شود

وزیر ورزش: برنامه‌ریزی فرهنگی برای ادامه حضور بانوان در ورزشگاه آزادی / جایگاه خانم‌ها در ورزشگاه باید حفظ شود
در لیگ پیش روی فوتبال برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور بانوان و البته با رعایت برخی شرایط ایجاد کنیم، جایگاه خانم‌ها در ورزشگاه باید حفظ شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، گفت: حضور بانوان در مسابقاتی که زیرساخت آن فراهم است منعی نداشته و قصد داریم که در لیگ پیش روی فوتبال برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور بانوان و البته با رعایت برخی شرایط ایجاد کنیم، جایگاه خانم‌ها در ورزشگاه باید حفظ شود و جو فرهنگی ورزشگاه نیز باید مهیای حضور بانوان خوب کشورمان باشد.

سیدحمید سجادی، شامگاه جمعه چهارم شهریور ۱۴۰۱ در حاشیه سفر خود به تاکستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به زیرساخت‌های ورزشی استان قزوین و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آن ضرورت دارد و امیدواریم طی خدمت دولت سیزدهم شاهد بهره‌برداری از تمام پروژه‌های ورزشی استان باشیم.

وی ادامه داد: براساس تصمیم‌های گرفته شده، با تامین منابع دولتی و خصوصی و به صورت مشارکتی سالن ۵۰۰۰ نفره، سالن دومیدانی و سایر پروژه‌های استان قزوین را تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسانیم.

سجادی عنوان کرد: استان قزوین علاوه بر تمام قابلیت‌هایی که در بخش صنعت و کشاورزی دارد، در زمینه ورزش نیز قهرمانان بزرگی دارد و قطعاً مدال‌آوران این عرصه مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جوانان قزوینی در تمام رشته‌های ورزشی سنگر را حفظ کرده‌اند، تصریح کرد: قزوین جزو استان‌های استراتژیک کشور در حوزه ورزش است و باتوجه به همجواری قزوین با استان البرز و تهران راه‌اندازی و گستردگی سایر رشته‌های ورزشی برای استان امری مهم و ضروری است.

این مسئول با اشاره به حمایت از ورزشکاران مدال‌آور افزود: ورزشکاران مدال‌آور آسیایی، المپیک و جهانی در دستگاه‌های مختلف برحسب تحصیلاتی که دارند جذب و به کارگیری می‌شوند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بیمه ورزشکاران از دیگر دغدغه‌های مهم وزارت ورزش و جوانان است و بنا داریم که دوران ورزشی مربیان و ورزشکاران به عنوان سوابق بیمه‌ای آنان در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی افرود: حضور بانوان در مسابقاتی که زیرساخت آن فراهم است منعی نداشته و قصد داریم که در لیگ پیش روی فوتبال برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور بانوان و البته با رعایت برخی شرایط ایجاد کنیم، جایگاه خانم‌ها در ورزشگاه باید حفظ شود و جو فرهنگی ورزشگاه نیز باید مهیای حضور بانوان خوب کشورمان باشد.

سجادی با اشاره به حضور بانوان در بازی فوتبال استقلال با مس کرمان تصریح کرد: دیروز همه مسائل ها رعایت شد و شرایط خوبی بر ورزشگاه حاکم بود و نزدیک به ۱۶۰۰ نفر خانم در ورزشگاه حضور داشتند.

وزیر ورزش و جوانان در این سفر از خانه کشتی و خوابگاه ورزشی شهرستان تاکستان بازدید کرد و به تماشای رقابت‌های لیگ یک کشتی که در ۲ بخش آزاد و فرنگی به میزبانی شهرستان تاکستان در خانه کشتی این شهرستان صورت گرفت، نشست.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)