۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۰۸-۰۶-۱۴۰۱
کد ۸۵۵۵۷۵
انتشار: ۰۰:۱۵ - ۰۸-۰۶-۱۴۰۱
حیات در ایران؛ قسمت پنجم: خرس قهوه‌ای

انسان خطرناک‌تر است یا خرس؟ (فیلم)

انسان خطرناک‌تر است یا خرس؟ (فیلم)
کوهنوردان سعی می‌کنند برای گرفتن عکس و فیلم به خرس‌ها نزدیک شوند. رفتاری که اصلا حرفه‌ای نیست.

 

عصر ایران؛ زینب رحیمی _ در چند روز گذشته فیلم‌هایی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد یک قلاده خرس قهوه‌ای و دو فرزندش در ارتفاعات به کوهنوردان نزدیک می‌شوند. کوهنوردان سعی می‌کنند برای گرفتن عکس و فیلم به خرس‌ها نزدیک شوند. رفتاری که اصلا حرفه‌ای نیست. ضمن اینکه هم برای خود کوهنوردان و هم خر‌س‌ها خطرناک است. 

در گزارش ویدیویی پیش رو نمونه‌هایی از آزار و اذیت خرس قهوه‌ای توسط انسان یا زنده‌گیری غیراصولی این حیوان آورده شده است. 

این گزارش قسمت پنجم از مجموعه «حیات در ایران» است که درباره خرس قهوه‌ای، مناطق پراکنش و رفتارشناسی او اطلاعاتی ارائه می‌دهد.

 

تلخی و شیرینی‌های عکاس حیات وحش/ از داستان‌های شنیدنی هنگام عکاسی، تا تصاویری از حیات وحش ایران که تا کنون ندیده‌اید (فیلم)

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد
#videojsscript