۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۲-۰۶-۱۴۰۱
کد ۸۵۶۳۸۴
انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۲-۰۶-۱۴۰۱

دلیل انصراف چلسی از خرید طارمی

دلیل انصراف چلسی از خرید طارمی
طبق اعلام نشریه «اوجوگو» پرتغال باشگاه چلسی در ساعات پایانی نقل و انتقالات به صورت جدی برای جذب طارمی وارد عمل شد ولی با درخواست باشگاه پورتو مواجه شد.

رسانه پرتغالی دلیل انصراف باشگاه چلسی از جذب ستاره ایرانی پورتو را فاش کرد.

در چند روز گذشته رسانه های پرتغال از تحرکات جدی باشگاه چلسی برای شکار مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو خبر دادند.

اما روز گذشته با اعلام باشگاه چلسی به جذب اوبامیانگ مهاجم بارسلونا و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی انتقال ستاره ایرانی به لندن منتفی شد.

در همین رابطه جزئیات از پیشنهاد چلسی و درخواست باشگاه پورتو از باشگاه لندنی در زمینه فروش مهدی طارمی در رسانه های پرتغال منتشر شد.

طبق اعلام نشریه «اوجوگو» پرتغال باشگاه چلسی در ساعات پایانی نقل و انتقالات به صورت جدی برای جذب طارمی وارد عمل شد ولی با درخواست باشگاه پورتو مواجه شد.

باشگاه پورتو برای فروش طارمی مبلغ 25 میلیون یورو از چلسی درخواست کرد که این مبلغ زیاد باعث شد تا چلسی به سراغ بارسلونا برود و اوبامیانگ را جذب کند.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)