۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۱۳-۰۶-۱۴۰۱
کد ۸۵۶۵۶۰
انتشار: ۱۳:۱۸ - ۱۳-۰۶-۱۴۰۱

جوابیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عصر ایران

جوابیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عصر ایران
جریمه های این طرح بعد از تصویب توسط مجلس شورای اسلامی صرف فرهنگ سازی در جامعه و حمایت از مطالبه گری خبرنگاران در حوزه عفاف و حجاب به عنوان یکی از ارکان دین مبین اسلام خواهد شد و شما هم در این زمینه مانند حمایت های ویژه وزارت ارشاد سابق سهیم خواهید شد ولی به میزان فعالیت.

در پی انتشار مطلب "بی پرده با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: کمتر "فیلم تخیلی" ببینید یا خودتان را به "سازمان سینمایی" معرفی کنید " این ستاد جوابیه ای ارسال کرده است که عینا منتشر می شود:

سردبیر محترم تارنمای عصر ایران

سلام علیکم

«با صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)»
با احترام، عطف به مطلب مندرج با کد ۸۵۵۷۷۹ مورخ 8/6/1401 دستور بفرمایید تا جوابیه ذیل به محض دریافت در خروجی تارنمای عصر ایران قرار گیرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

هر چند به این مطلب سراسر توهین آمیز و عوام فریبانه قرار نبود پاسخ بدهیم و پیگرد قانونی را برای خود محفوظ می دانیم ولی درخواست های مکرر مردم شریف و متدین ما را وادار کرد تا جوابیه ای برای آن به شرح ذیل تهیه نماییم.

1- خوشبختانه مفاد طرح عفاف و حجاب به قدری جامع و تأثیرگذار است که هنوز به مرحله اجرا نرسیده دشمنان فرهنگ، دین و این مرز و بوم را به دست و پا اندخته که به توهین و جوسازی روی آورده اند و عده ای هم غفلت زده آب در آسیاب دشمن می ریزند که ان‌شاالله از این موضوع مبری هستید.

2- خدا را شکر که بالاخره آن رسانه محترم نگران امر به معروف و نهی از منکر شد و آن را فریضه دانست و برای وهن آن به دلسوزی پرداخت و برای لحظاتی سوژه جدیدی برای رسانه های معاند نساخت. از این بابت که قدمی در جهت این فرایض فراموش شده برداشتید، سپاسگزاریم.

3- جریمه های این طرح بعد از تصویب توسط مجلس شورای اسلامی صرف فرهنگ سازی در جامعه و حمایت از مطالبه گری خبرنگاران در حوزه عفاف و حجاب به عنوان یکی از ارکان دین مبین اسلام خواهد شد و شما هم در این زمینه مانند حمایت های ویژه وزارت ارشاد سابق سهیم خواهید شد ولی به میزان فعالیت.

4- در تاریخ انقلاب کم نبودند افرادی که با ظاهر اصلاح طلبی تیشه به ریشه دین و مذهب و اعتقادات مردم زدند و الان هم در دامان شبکه های بی بی سی، سعودی اینترنشنال، صدای آمریکا و... به خدمت دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی عبری و سعودی در آمده اند و پا روی پا انداخته و و با دلارهای غربی «اُرد» دلسوزی برای مردم را می دهند و حالا ستاد یک تنه می بایست به اصلاح این خرابی ها بپردازد.

البته آن رسانه را از این مسئله مبری می دانیم ولی بالاخره در پس رسانه های اصلاح طلب ممکن است فرد نفوذی هم رخنه کند که کارنامه درخشان پناهندگی به دامان استکبار نیاز به توضیحی ندارد.

5- هر چند این گونه نوشته ها سوابق حرکات انتحاری برخی رسانه های به بن بست رسیده به خاطر مشکلات مالی و قطع شدن کمک های خارج از قرارداد برخی شرکت های بزرگ صنعتی مسئله دار را به یاد می آورد ولی به شما خوشبین هستیم و ستاد راضی به بسته شدن حتی یک صفحه از رسانه منتقد منصف نیست.

6- به شما اطمینان خاطر می دهیم که ذره ای در این مسیر کوتاه نخواهیم آمد حتی اگر کل صفحات رسانه را به توهین و تحقیر و... اختصاص دهید بلکه عزم ما را راسخ تر کرده است چون مطلعیم بسیاری از خبرنگاران و زحمتکشان آن تارنما موافق انتشار مطالب غیراخلاقی و بی منطق سفارشی نیستند.

در پایان یادآور می شویم که ستاد امر به معروف و نهی از منکر آماده شنیدن تمامی انتقادات و پیشنهادهای منطقی و مستدل پیرامون طرح عفاف و حجاب است.

عصر ایران: فارغ از محتوای جوابیه، از اصل پاسخگویی ستاد استقبال می کنیم و قضاوت درباره مطلب منتشره و جوابیه ارسالی را به عهده خوانندگان محترم می گذاریم و فرصت را مغتنم شمرده، اعلام می کنیم چنانچه قرار است از مردم جریمه حجاب گرفته و بخشی از آن هم به رسانه ها داده شود، پیشاپیش از دریافت آن اعلام انصراف می کنیم.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید