۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۲۳-۰۶-۱۴۰۱
کد ۸۵۸۰۶۷
انتشار: ۱۵:۳۹ - ۲۳-۰۶-۱۴۰۱

موافقت با پخش بازی‌های جام‌جهانی در سینماها

موافقت با پخش بازی‌های جام‌جهانی در سینماها
ریاست سازمان سینمایی پیگیر پخش بازی‌های فوتبال از سینماها بوده است که در نهایت این امکان فراهم شده است.

رئیس انجمن سینماداران اعلام کرد: موافقت‌های ضروری برای اکران بازی‌های جام‌جهانی انجام شده و مسابقات فوتبال در سینماها نمایش داده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از رایزنی‌های انجام شده برای اکران مسابقات جام‌جهانی در سینماها، رئیس انجمن سینماداران اعلام کرد که موافقت‌های لازم برای اکران فوتبال جام‌جهانی در سینماها انجام شده است.

قاصد اشرفی اعلام کرده ریاست سازمان سینمایی پیگیر پخش بازی‌های فوتبال از سینماها بوده است که در نهایت این امکان فراهم شده است.

او همچنین از همکاری نیروی انتظامی در این زمینه خبر داده و اظهار امیدواری کرده که این مسابقات با کیفیت خوب از سینماها پخش شود.

این مدیر سینما درباره توافق‌های میان صاحبان فیلم‌ها و سینماداران درباره زمان اکران بازی‌ها که در نوبت اکران فیلم‌ها است گفته که پیشنهادهایی به شورای صنفی نمایش شده است که منتظر تصمیمات آنها هستیم.

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد