۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۸-۰۶-۱۴۰۱
کد ۸۵۸۵۹۹
انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۸-۰۶-۱۴۰۱

ادعای کشف اتاق های شکنجه روسیه در اوکراین (+عکس)

ادعای کشف اتاق های شکنجه روسیه در اوکراین (+عکس)
رییس جمهوری اوکراین مدعی شده اشغالگران که مجبور شده اند به سرعت از منطقه عقب نشینی کنند، ابزارهای شکنجه خود را جا گذاشته اند.

رییس جمهوری اوکراین از کشف اتاق های شکنجه روسیه در مناطق آزاد شده از اشغال روسیه در منطقه خارکیف خبر داده است.


به گزارش عصرایران، ولادمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین ادعا کرد پس از آزادسازی مناطقی از استان خارکیف اوکراین، 10 اتاق شکنجه ارتش روسیه در این منطقه کشف شده است.


بر مبنای ادعای زلنسکی در این اتاق ها ابزارهای شکنجه الکترونیک وجود داشته است. او گفت اشغالگران که مجبور شده اند به سرعت از منطقه عقب نشینی کنند، ابزارهای شکنجه خود را جا گذاشته اند.


او افزود اتاق هایی که برای کشتن و "ابزار شکنجه الکتریکی" طراحی شده بودند در ایستگاه راه آهن "کوزاچا لوپان" در استان خارکیف کشف شده است.


به گفته رییس جمهوری اوکراین این اتاق ها و همچنین گورهای دسته جمعی حاوی 450 جسد در حومه شهر "ایزیوم"، پس از عقب نشینی روسیه از منطقه کشف شده است.

تصاویری از اتاق های کشف شده که رییس جمهوری اوکراین مدعی شده برای شکنجه زندانیان اوکراینی طراحی شده اند./ رویترز
1
کشف یک گور دسته جمعی با بیش از 450 جسد در ایزیوم اوکراین/ خبرگزاری فرانسه
1
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم