۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۳۰-۰۶-۱۴۰۱
کد ۸۵۸۹۷۸
انتشار: ۱۳:۳۸ - ۳۰-۰۶-۱۴۰۱

بورس ۱۱ هزار واحد دیگر کاهش یافت

بورس ۱۱ هزار واحد دیگر کاهش یافت
شاخص کل فرابورس نیز با کاهشی ۹۹ واحدی در رقم ۱۸ هزار و ۳۹۶ واحد ایستاد. در این بازار ۱۶۱ هزار معامله به ارزش ۹۸ هزار و ۴۹ میلیارد ریال انجام شد.

روند نزولی در بازار سرمایه همچنان ادامه دارد و شاخص کل بورس امروز هم ۱۱ هزار واحد کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس با ۱۱ هزار و ۸۳۱ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۳۵۵ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۲۲۳۳ واحد کاهش یافت و در رقم ۳۹۵ هزار و ۶۷۶ واحد ایستاد. در این بازار ۲۳۵ هزار معامله انجام شد که ۲۴ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال ارزش داشت.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی چادرملو، پالایش نفت اصفهان و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با کاهشی ۹۹ واحدی در رقم ۱۸ هزار و ۳۹۶ واحد ایستاد. در این بازار ۱۶۱ هزار معامله به ارزش ۹۸ هزار و ۴۹ میلیارد ریال انجام شد.

سرمایه گذاری صبا تامین، زغال سنگ پروده طبس، بیمه اتکای ایرانیان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، فرابورس ایران، پتروشیمی تندگویان و پخش البرز نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

ارسال به دوستان
6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک