۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۱-۰۷-۱۴۰۱
کد ۸۵۹۱۶۲
انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۱-۰۷-۱۴۰۱

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: برخی افرادی که از سوی صدا و سیما در مناظره فوت مهسا امینی دعوت شدند اصل نظام و انقلاب را قبول ندارند

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: برخی افرادی که از سوی صدا و سیما در مناظره فوت مهسا امینی دعوت شدند اصل نظام و انقلاب را قبول ندارند
حسن نوروزی: آرامش جامعه نباید خدشه‌دار شود و دستگاه‌های امنیتی باید با اغتشاشگران که به امامزاده‌ها، مساجد و نوامیس مردم تجاوز می‌کنند برخورد قاطع کنند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید در مقابل اغتشاشگران تعلل کرد و آرامش جامعه از اولویت بالایی برخودار است گفت: برخی با استفاده از فضای مجازی به دنبال ناامن کردن جامعه هستند.
 
حسن نوروزی در گفت‌وگو با تسنیم در بهارستان ، اظهار داشت: برخی افرادی که از سوی صدا و سیما در مناظره فوت خانم مهسا امینی دعوت شدند افرادی بودند که در دادگاه‌ها پرونده داشته و در اتفاقات سال 98 حضور فعال و اصل نظام و انقلاب را قبول ندارند.
 
نوروزی در ادامه به دعوت از روحانیون متخصص که به اصول قانونی اساسی و انقلاب اسلامی مسلط هستند در مناظره‌های مختلف تأکید کرد و گفت: وقایع مختلفی در کشور به وقوع می‌پیوندد که فوت خانم مهسا امینی هم یکی از همین مسائل در کشور است و نباید دستاویز مسائل سیاسی و سوژه رسانه‌های معاند و بیگانه شود.
 
وی با انتقاد از رفتار خصمانه اغتشاگران در به آتش‌کشیدن مسجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: حمله عده‌ای افراد معلوم الحال به بانوان محجبه و برداشتن چادر همانند رضا خان قلدر برخلاف رفتارهای عقلانی و اخلاقی در کشور است.
 
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس تصریح کرد: آرامش جامعه نباید خدشه‌دار شود و دستگاه‌های امنیتی باید با اغتشاشگران که به امامزاده‌ها، مساجد و نوامیس مردم تجاوز می‌کنند برخورد قاطع کنند.
 
نوروزی ابراز داشت: مسئله فوت خانم مهسا امینی توسط پزشکی قانونی و دستگاه‌های ذیربط بررسی می‌شود و نباید از این مسئله به‌گونه‌ای دیگر بهره‌برداری کرد.
 
وی با بیان اینکه چرا همه اتفاقات و کمبودها فقط توسط برخی افراد خاص در کشور دامن زده می شود تصریح کرد: سرکرده منافان و افراد وابسته به رژیم پهلوی با کوچک‌ترین اتفاق در کشور به دنبال برهم زدن جو روانی علیه انقلاب و مردم هستند.
 
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس به پاسداری از خون‌ شهدا تأکید کرد و گفت: برخی هم که در 8 سال گذشته حکومت را در دست داشتند با استفاده از فضای مجازی و رسانه به دنبال ناامن کردن جامعه هستند.
 
نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: این‌گونه رفتارها انقلاب و کشور را تضعیف می‌کند که نباید در مقابل اغتشاشگران تعلل کرد و آرامش جامعه از اولویت بالایی برخودار است.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است