۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۰۶-۰۷-۱۴۰۱
کد ۸۵۹۸۸۹
انتشار: ۲۲:۰۵ - ۰۶-۰۷-۱۴۰۱

3 کشته بر اثر تصادف زنجان

3 کشته بر اثر تصادف زنجان
این حادثه در کیلومتر ۱۳ محور ابهر به قیدار به وقوع پیوست که در آن راننده وانت نیسان با راننده وانت پیکان برخورد و در ادامه نیز با یک وانت نیسان دیگر نیز برخورد کرد.
جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تصادف در محور ابهر به خدابنده سه فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت که مصدومین برای اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال یافتند.
 
سرهنگ مهدی میناخانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در کیلومتر ۱۳ محور ابهر به قیدار به وقوع پیوست که در آن راننده وانت نیسان با راننده وانت پیکان برخورد و در ادامه نیز با یک وانت نیسان دیگر نیز برخورد کرد.
 
وی اضافه کرد: در این حادثه راننده وانت نیسان و ۲ سرنشین دیگر خودروی دیگر یک کودک و یک خانم فوت و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم شدند که برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند.
 
این مسوول علت اصلی این تصادف را انحراف به چپ راننده وانت نیسان اعلام کرد و گفت: طی سال جاری بیشترین تصادفات جاده های استان به دلیل خستگی خواب آلودگی سرعت غیر مجاز بوده بنابراین توصیه می شود رانندگان تحت هر شرایطی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را مد نظر قرار دهند و در هنگام خستگی استراحت مقطعی را در برنامه سفر خود لحاظ کند.
ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)