۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۶۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۹-۰۷-۱۴۰۱
کد ۸۶۱۵۳۶
انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۹-۰۷-۱۴۰۱
اطلاع رسانی تبلیغی

اختلاف قیمت سیمان سفید در اندازه های مختلف

سیمان ‌سفید یکی از مصالح ساختمانی می باشد که علاوه بر استفاده آن برای نما و بدنه ی ساختمان جهت تثبیت کاشیهای تزئینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مهمترین مصالح ساختمانی که امروزه بسیاری از مهندسین برای ساخت و ساز از آن استفاده می کنند سیمان سفید نانو شسته لیسه ای می باشد که در هر بنایی استفاده می شود که از آن برای نمای ساختمان به همراه دوغ آب، دیوار ستون به کارمی رود.

اختلاف قیمت سیمان سفید در اندازه های مختلف

سیمان از کلمه سمنت که ترکیبی از سیلیس، رس و اکسیدهای معدنی است که طی عملیاتی در کوره تبدیل به سیمان می شود و در انواع مختلفی مانند سیمان ضد آب، نسوز، سیمان رنگی، سیمان پرتلند وجود دارد که مهمترین آنها سفید و سیاه است که در ترکیبات آنها آهک و به کار می رود و رنگ تیره و روشن آن به دلیل منیزیم و سولفات آهن می باشد که برای ترکیب سیمان سفید، منیزیوم، سولفات آهن به میزان کمتری استفاده می شود و به منظور اینکه بیشتر سفید شود پودر گچ برای استحکام کافی به آن اضافه می کنند. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با آراد برندینگ همراه باشید.

به طور کلی سیمان سفید و سیاه تفاوتهایی با هم دارند قیمت سیمان سفید به دلیل آنکه در فرایند تولید آن چون برای نما کاری و تمیزکاری از آن استفاده می شود باید ابزار و ظروفی که ملات سیمان سفید را در آن درست می کند باعث تغییر رنگ روغنی آن نشود و به همین دلیل قیمت آن نسبت به سیمان سیاه گران تر می باشد.

از نظر انبار کردن و چسبندگی کاربردهای آن دو با هم یکی  می باشد از مهمترین اجزای تشکیل دهنده آن منیزیم، پتاسیم، آلومینیوم، سیلیس و آهک می باشد و در تهیه سیمان سفید برخلاف سیمانهای دیگر که از دوده و سوخت می شود از آهک و رس استفاده می گردد در ترکیب آن از هیچ رنگ دانه و اکسید آهن اضافه نمی شود.

 

سیمان سفید لیسه ای

امروزه برای نمای بیرونی ساختمان به جای سنگ ازمصالح مهم و پرکاربرد مانند سیمان سفید یا عایق رطوبتی بتن لیسه ای و از ماله پروانه ای برای تسطیح آن استفاده می شود این نوع بتن به دلیل عملیات پرداخت ناشی از فشار وارده بر آن دارای مقاومت بیشتری نسبت به ماله دستی می باشد و چون قیمت ارزان تری نسبت به بقیه مصالح داشته است و برای اجرای کفپوش بهترین و مقاوم ترین بستر برای کف پوشهای پلی یورتان و اپوکسی است.

همانطور که می‌دانید مهمترین اجزا در صنعت ساختمان سازی بتن و ملات است که با مخلوط کردن سیمان و ماسه تشکیل می شود که بتن  اولین بار به دوران رومیان باز می گردد ‌که از مخلوط خاکستر آتشفشانی درست کردند و رومیها اولین کسانی بودند که برای کف کشی بناهای خود از سیمان استفاده کردند و بعدها کشورهای زیادی در این حوزه فعالیت داشتند.

اختلاف قیمت سیمان سفید در اندازه های مختلف

استفاده از سیمان سفید لیسه ای علاوه بر زیبایی و جلوه خاصی که به نما می بخشد در برابر شرایط جوی، رطوبت و بارندگی بسیار مقاومت دارد و همچنین تنوع رنگ بندی آن بسیار بالا می باشد و می توانید از رنگهای ترکیبی در طراحی نماهای سیمانی با شکلهای مستطیل، لوزی و مربع استفاده نمائید.

برای خرید سیمان سفید توصیه می شود به کیفیت و مرغوب بودن سیمان سفید توجه کنید زیرا عوامل مختلفی در قیمت آن تاثیر می گذارد جهت سفارش عمده از طریق سایت زیر می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمائید.

 

قیمت سیمان سفید

همان طور که گفتیم قیمت سیمان سفید با توجه به کارخانه ی سازنده و مواد اولیه ی آن تعیین شده و در بازار محصولات ساختمانی این قیمتها قابل استعلام و پیگیری می باشد. جالب است بدانید که در دوران صنعتی غرب و توسط فردی به نام ژوزف اسپیدن نمونه ی اولیه ی سیمان ساخته شد، وی از پختن آهک و خاک رس آسیاب شده و در حرارت بالا محصول مورد نظر را که انواع مختلف سیمان بود ایجاد کرد.

اختلاف قیمت سیمان سفید در اندازه های مختلف

این موارد دلیل کمی بالا بودن قیمت سیمان سفید شده و البته باید بگوییم که در دنیای صنعتی امروزی و با پیشرفت علم مهندسی و ساختمانی، سیمانها وابسته به اجزای تشکیل دهنده شان و نیز کاربرد شان دارای انواع مختلفی هستند و در گروه های مختلف دسته بندی می شوند، از انواع سیمان می توان به سیمان آبیک، سیمان پرتلند، سیمان پوزولان، سیمان آمیخته، سیمان زود مقاوم، سیمان با مقاومت بسیار بالا و سیمان با گیرش بالا اشاره نمود.

قیمت سیمان سفید متنوع بوده و این یک ماده پودری بوده که پس از ترکیب  سازی آن با آب و تبدیل به حالت خمیری شکل، به یکی از قوی‌ ترین و محکم ترین چسبهای حال حاضر تبدیل می‌ شود، این چسب در بسیاری از ‌ سازه ها و ساختمانها جزو مواد اصلی به حساب می‌ آید.

ارسال به دوستان