۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۶۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۱
کد ۸۶۳۲۶۳
انتشار: ۰۸:۳۲ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۱

کیهان: آنهایی که در تظاهرات برلین شرکت کردند همه اجق وجق، شیطان پرست، همجنس باز، افریقایی، کره ای و اوکراینی بودند

کیهان: آنهایی که در تظاهرات برلین شرکت کردند همه اجق وجق، شیطان پرست، همجنس باز، افریقایی، کره ای و اوکراینی بودند
ایرانیان مقیم اروپا نزدیک به ۲ میلیون نفر هستند و تجمع برلین به وضوح نشان می‌داد که حتی یک صدم درصد از ایرانی‌ها هم در آن شرکت نکرده بودند.
روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود که تلاش می کند به زبان طنز منتشر کند به موضوع تظاهرات برلین پرداخته است.
 
در این مطلب آمده است:
 
گفت: از تجمع اپوزیسیون در برلین چه خبر؟
 
گفتم: چند هزار نفر از اتباع و پناهجویان ده‌ها کشور مختلف و ده‌ها گروه اجق وجق را دور هم جمع کرده بودند و عقلشان هم نرسیده بود که بگویند بدون پرچم‌ها و نشانه‌های گروهشان بیایند که بتوانند آنها را ایرانی جا بزنند!
 
گفت: ایرانیان مقیم اروپا نزدیک به ۲ میلیون نفر هستند و تجمع برلین به وضوح نشان می‌داد که حتی یک صدم درصد از ایرانی‌ها هم در آن شرکت نکرده بودند.
 
گفتم: پرچم‌ها و علامت‌ها نشان می‌دهد که بیشترین تعداد آنها از گروه‌های همجنس‌باز، شیطان‌پرست، پارافیل‌ها، تعداد زیادی از اتباع کشورهای آفریقایی، پناهجویان اوکراینی و کره‌ای، گروه‌های تجزیه‌طلب الاهوازیه، پان‌ترکیسم‌ها، کومله، حزب دموکرات کردستان، بهایی‌ها و... بودند و همه آنها نیز با پرچم‌ها و نشانه‌های مخصوص خود شرکت کرده بودند!
 
گفت: حالا چند نفرشان ایرانی بودند و چه تعدادشان اجاره شده بودند؟!
 
گفتم: پسر بچه‌ای می‌گفت دیشب یه نفر اومد خونه ما، بابام گفت؛ بچه‌ها این عموتونه، یارو شام خورد و یه پولی گرفت و رفت! تازه فهمیدیم گدا بود!
ارسال به دوستان
دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید