۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۶۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۱
کد ۸۶۳۳۲۳
انتشار: ۱۲:۴۶ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۱

سخنگوی وزارت خارجه: ایران در واکنش به تحریم‌های اتحادیه اروپا به طور قطع طی روز‌های آینده اقدامات متقابل انجام خواهد داد

سخنگوی وزارت خارجه: ایران در واکنش به تحریم‌های اتحادیه اروپا به طور قطع طی روز‌های آینده اقدامات متقابل انجام خواهد داد
حمایت از اغتشاشگران و ایجاد فضای رسانه‌ای و تبلیغی و میدان دادن به جریان‌هایی که سابقه فعالیت تروریستی دارند اقدام غیرمسئولانه است.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) دوم آبان ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت.
 
سخنگوی وزارت خارجه در خصوص تحریم‌های اتحادیه اروپا گفت: به طور قطع طی روزهای آینده اقدام متقابل و متناسب انجام خواهیم داد. ایران دولت مسئول و پایبند به تعهدات بین‌المللی است.
 
رفتارهای برخی کشورهای غربی علیه ایران غیرقانونی و غیرمشروع است. حمایت از اغتشاش و آشوب و ناامنی و بی ثباتی در کشورها رفتار غیرقانونی است. حمایت از اغتشاشگران و ایجاد فضای رسانه‌ای و تبلیغی و میدان دادن به جریان‌هایی که سابقه فعالیت تروریستی دارند اقدام غیرمسئولانه است.
 
ایران مبتنی بر عرف بین‌الملل و قوانین ملی و سرزمینی خود و با استفاده از چارچوب‌های حقوق بین‌الملل اقدام متناسب و متقابل علیه هر طرفی انجام خواهد داد که رفتار غیرمسئولانه علیه ایران انجام دادند.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)