۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۶۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۰۶-۰۸-۱۴۰۱
کد ۸۶۳۸۳۶
انتشار: ۱۶:۰۳ - ۰۶-۰۸-۱۴۰۱

ادعای ارتش اوکراین: بیش از ۳۰۰ پهپاد ساخت ایران را سرنگون کردیم

ادعای ارتش اوکراین: بیش از ۳۰۰ پهپاد ساخت ایران را سرنگون کردیم
اوکراین و متحدانش مدعی هستند که روسیه از پهپهادهای ساخت ایران در جنگ علیه این کشور استفاده می‌کند.
سخنگوی‌ نیروی هوایی ارتش اوکراین مدعی شد که شماری از پهپادهای ساخت ایران را در جنگ با روسیه سرنگون کرده است!
 
به گزارش ایسنا، خبرگزاری رویترز نوشت، سخنگوی نیروی هوایی ارتش اوکراین امروز در یک کنفرانس خبری مدعی شد که اوکراین بیش از ۳۰۰ پهپاد «کامیکازه» شاهد-۱۳۶ ساخت ایران را تا کنون سرنگون کرده است.
 
اوکراین و متحدانش مدعی هستند که روسیه از پهپهادهای ساخت ایران در جنگ علیه این کشور استفاده می‌کند.
 
 واشنگتن چند ماه پیش، مدعی شده بود اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهد ایران برنامه دارد به روسیه صدها پهپاد برای استفاده در جنگ اوکراین بفروشد و مقامات روس قرار است آموزش‌های لازم را برای روش استفاده از این پهپادها در ایران دریافت کنند. علاوه بر این، دولت آمریکا پیش‌تر مدعی شده بود پهپادهای ساخت ایران در یمن و اتیوپی نیز به کار رفته‌اند.
 
مقامات روسیه این ادعا را «بی‌اساس» تلقی کرده و گفته‌اند، روسیه از پهپادهای ساخت خودش در جنگ اوکراین استفاده می‌کند.
ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها