۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۶۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۱ - ۰۷-۰۸-۱۴۰۱
کد ۸۶۴۰۳۱
انتشار: ۲۰:۰۱ - ۰۷-۰۸-۱۴۰۱

بوشهر/ 4 کشته در تصادف پراید و پژوپارس

بوشهر/ 4 کشته در تصادف پراید و پژوپارس
در بررسی صحنه مشاهده شد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه سواری پژو پارس برخورد که راننده پراید و سه نفر از سرنشینان پژو پارس به علت شدت جراحات فوت و راننده ویک نفر از سرنشینان پژو پارس مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان  بوشهر از فوت ۴ نفر و مصدومیت ۲ نفر بر اثر تصادف دو دستگاه سواری پراید و پژوپارس در دشتستان خبر داد. 
 
به گزارش ایسنا؛ سرهنگ فرهاد آراوند روز شنبه ۷ آبان اظهار کرد: دیروز برابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی مبنی بر یک فقره تصادف نرسیده به روستای سرقنات، بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به پلیس راه و انتظامی به محل اعزام شدند.
 
وی تصریح کرد: در بررسی صحنه مشاهده شد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه سواری پژو پارس برخورد که راننده پراید و سه نفر از سرنشینان پژو پارس به علت شدت جراحات فوت و راننده ویک نفر از سرنشینان پژو پارس مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: طبق نظر کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف را تجاز به چپ از سوی راننده خوردوی پراید اعلام کرد. 
 
آراوند از رانندگان خواست، حتما به توصیه‌های پلیس توجه کرده، از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی