۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۶۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۱۱-۰۸-۱۴۰۱
کد ۸۶۴۶۲۰
انتشار: ۱۶:۲۱ - ۱۱-۰۸-۱۴۰۱

امیر عبداللهیان: با بورل درباره رفع تحریم ها گفت‌وگو می‌کنم/ هیاتی از ایران به وین سفر می کند

امیر عبداللهیان: با بورل درباره رفع تحریم ها گفت‌وگو می‌کنم/  هیاتی از ایران به وین سفر می کند
حسین امیر عبداللهیان همچنین اعلام کرد: در خصوص شروع گفت‌وگوها و تقویت همکاری ها با آژانس بین المللی انرژی اتمی، طی روزهای آینده هیاتی از سوی ایران به وین سفر خواهد کرد و مقامات آژانس دیدار و رایزنی می‌کند.
وزیر امور خارجه ایران در نشست مطبوعاتی مشترک با فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه گفت : تا دقایقی دیگر با جوزف بورل مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم ها و انجام هماهنگی ها در این زمینه صحبت می کنم.
 
به گزارش ایسنا حسین امیر عبداللهیان همچنین اعلام کرد: در خصوص شروع گفت‌وگوها و تقویت همکاری ها با آژانس بین المللی انرژی اتمی، طی روزهای آینده هیاتی از سوی ایران به وین سفر خواهد کرد و مقامات آژانس دیدار و رایزنی می‌کند.
 
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به رایزنی های امروز خود با وزیر امور خارجه سوریه گفت: توافق کردیم که در آینده نزدیک کمیسیون عالی مشترک همکاری دوکشور با حضور نخست وزیر سوریه و معاون اول رییس جمهور ایران به میزبانی تهران برگزار شود.
ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود