۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۶۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۶-۰۸-۱۴۰۱
کد ۸۶۵۲۲۰
انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۶-۰۸-۱۴۰۱

عرضه ارز در سامانه نیما بیش از ۵ برابر تقاضا

عرضه ارز در سامانه نیما بیش از ۵ برابر تقاضا
مجموع معاملات روز گذشته (شنبه ۱۴ آبان ماه) در سامانه نیما معادل ۳۶۰ میلیون یورو بود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز یکشنبه ۱۵ آبان بیش از پنج برابر میزان تقاضا بود و بیش از ۸۰ درصد ارزهای عرضه شده مشتری نداشت.
 
به گزارش بانک مرکزی، روز ۱۵ آبان از مجموع عرضه ارز معادل ۸۷۲ میلیون دلار در سامانه نیما فقط ۱۶۰ میلیون دلار مشتری داشت و معامله شد.
 
بر این اساس، مجموع عرضه ارز در سامانه نیما (حواله) یکشنبه مورخ ۱۵/ ۸ / ۱۴۰۱ معادل ۸۷۲ میلیون دلار و مجموع ارز معامله شده در این سامانه معادل ۱۶۰ میلیون دلار بوده است.
 
مجموع معاملات روز گذشته (شنبه ۱۴ آبان ماه) در سامانه نیما معادل ۳۶۰ میلیون یورو بود.
 
همچنین در بازار متشکل ارزی (اسکناس) روز یکشنبه ۱۵ آبان، ۱۷.۵۶ میلیون دلار با میانگین نرخ ۳۴ هزار و ۱۶۹ تومان و ۹۶۰ هزار یورو با میانگین نرخ ۳۴ هزار و ۴۳۰ تومان به صورت توافقی معامله انجام شد.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)