۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۶۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۲۲-۰۸-۱۴۰۱
کد ۸۶۶۰۶۶
انتشار: ۱۶:۲۳ - ۲۲-۰۸-۱۴۰۱

3 کشته بر اثر تصادف زانتیا با سمند در فارس

3 کشته بر اثر تصادف زانتیا با سمند در فارس
بر اثر برخورد سواری زانتیا با سمند در شهرستان نی‌ریز سه نفر جان باختند و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: بر اثر برخورد سواری زانتیا با سمند در شهرستان نی‌ریز سه نفر جان باختند و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.
 
به گزارش ایرنا؛ سرهنگ کاووس محمدی یکشنبه در این باره بیان کرد: روز شنبه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی "نی‌ریز" به ماموران پلیس‌راه  اعلام و به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.
 
وی افزود: ماموران پلیس‌راه در بررسی‌های اولیه مطلع شدند سواری سمند با سه سرنشین به دلیل انحراف به چپ با خودرو زانتیا برخورد کرده است.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه در این حادثه راننده هر دو خودرو و یکی از سرنشینان سمند جان باختند و دیگر سرنشین سمند مجروح و راهی بیمارستان شد، به شهروندان توصیه کرد که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان