۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۶۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۷-۰۸-۱۴۰۱
کد ۸۶۶۶۱۱
انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۷-۰۸-۱۴۰۱

معاون استاندار خوزستان: نیروهای نظامی و انتظامی در حادثه ایذه نقشی نداشتند؛ آنها اصلا از سلاح جنگی استفاده نمی کنند

معاون استاندار خوزستان: نیروهای نظامی و انتظامی در حادثه ایذه نقشی نداشتند؛ آنها اصلا از سلاح جنگی استفاده نمی کنند
این افراد با سلاح جنگی به شهادت رسیدند در حالی که نیروی انتظامی از سلاح استفاده نمی کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در وقوع حادثه ایذه هیچ گونه نقشی نداشتند.

عبدالرضا سیفی در گفتگو با ایرنا بیان کرد:در حادثه تروریستی ایذه ۲ گروه موتوری با سلاح جنگی به سمت مردم تیراندازی کردند در حالی که نیروهای نظامی و انتظامی اصلا از سلاح جنگی استفاده نمی کنند.

وی  افزود: یکی از دلایلی که تعداد شهدای مدافع امنیت زیاد است استفاده نکردن آنها از گلوله جنگی است.

وی ادامه داد: نیروهای نظامی و انتظامی تنها از روش های ضدشورش برای پراکنده کردن اغتشاشگران استفاده می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: حادثه‌ای که در ایذه اتفاق افتاده توسط یک تیم تروریستی انجام شد و این تیم از فضای ملتهب اغتشاشی که تعداد معدودی ایجاد شده بود استفاده کردند و مستقیم به سمت مردم، از جمله پسر بچه ای که در ماشین بود تیراندازی کرده و آنها را به شهادت رساندند.

وی در خصوص تصویرسازی رسانه‌های معاند نظام، مبنی بر کشته شدن یک پسر بچه در خودرو توسط ماموران انتظامی در حادثه ایذه افزود: این افراد با سلاح جنگی به شهادت رسیدند در حالی که نیروی انتظامی از سلاح استفاده نمی کند.

سیفی با بیان اینکه این تیم تروریستی از فضای اغتشاشات سوء استفاده کردند ادامه داد:همین اقدام در اصفهان و شاهچراغ شیراز اتقاق افتاده اما چطور نمی گویند آنجا کار نظام بوده اما اینجا اعلام می‌شود کار نظام بوده است.

ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان