۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۶۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۲۸-۰۸-۱۴۰۱
کد ۸۶۶۷۷۱
انتشار: ۱۵:۱۸ - ۲۸-۰۸-۱۴۰۱

آغاز فروش خودرو "لاماری ایما" با قیمت قطعی ویژه آبان (+جدول فروش و جزئیات)

آغاز فروش خودرو
در طرح عادی فروش با سه رنگ سفید، مشکی و سبز عرضه می شود.

شرکت آرین پارس موتور شرایط فروش جدید لاماری ایما را با قیمت قطعی برای آبان ۱۴۰۱ اعلام کرده است.

به گزارش عصر ایران، این شرایط فروش در قالب دو طرح اعلام شده است و مشتریان می توانند در طرح عادی،و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نسبت به خرید لاماری ایما اقدام کنند.

در  این طرح فروش خودرو با سه رنگ سفید، مشکی و سبز عرضه می شود و قیمت قطعی یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان را دارد. موعد تحویل خودروهای این طرح فروش ۹۰ روز کاری اعلام شده و سود تاخیر در تحویل ۳۶ درصد به صورت سالانه اعلام گردیده است.

آغاز فروش خودرو

آغاز فروش خودرو

متقاضیان این طرح فروش می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ تا سه شنبه مورخ ۱ آذر ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام اولیه در وبسایت فروش اینترنتی محصولات آرین پارس موتور اقدام کنند و پس از آن از میان واجدین شرایط، افراد به صورت قرعه کشی انتخاب می شوند.

جدول فروش به شرح زیر است:

آغاز فروش خودرو

ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود