۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۶۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۰۵-۰۹-۱۴۰۱
کد ۸۶۷۷۲۲
انتشار: ۲۲:۵۴ - ۰۵-۰۹-۱۴۰۱

آمریکا با کاهش تحریم‌ها از ونزوئلا نفت وارد می‌کند

آمریکا با کاهش تحریم‌ها از ونزوئلا نفت وارد می‌کند
پس از اینکه دولت ونزوئلا و مخالفانش اعلام کردند که مذاکرات سیاسی را از سر خواهند گرفت، آمریکا روز شنبه با صدور مجوزی به شرکت شورون این کشور اجازه داد نفت یا فرآورده های نفتی تولید شده توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری خود در ونزوئلا را وارد کند.

آمریکا به شرکت نفتی شورون این کشور، اجازه داد از ونزوئلا نفت و فرآورده‌های نفتی وارد کند.

به گزارش ایرنا، پس از اینکه دولت ونزوئلا و مخالفانش اعلام کردند که مذاکرات سیاسی را از سر خواهند گرفت، آمریکا روز شنبه با صدور مجوزی به شرکت شورون این کشور اجازه داد نفت یا فرآورده های نفتی تولید شده توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری خود در ونزوئلا را وارد کند.

در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است: «این اقدام منعکس کننده سیاست دیرینه ایالات متحده برای کاهش هدفمند تحریم‌ها بر اساس گام‌های مشخصی است که درد و رنج مردم ونزوئلا را کاهش می‌دهد و از احیای دموکراسی حمایت می‌کند».

یکی از سخنگویان شورون گفت که این شرکت در حال بررسی شرایط مجوز است.

ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است