۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۲۹-۰۹-۱۴۰۱
کد ۸۷۰۸۰۵
انتشار: ۲۲:۳۶ - ۲۹-۰۹-۱۴۰۱

۲۰۰ پاسگاه در مرزهای عراق با ایران و ترکیه احداث می‌شود

۲۰۰ پاسگاه در مرزهای عراق با ایران و ترکیه احداث می‌شود
پیش از این میان ایران و عراق توافق‌هایی برای استقرار نیروهای عراقی در مرزهای ایران و اقلیم کردستان صورت گرفته بود
منابع عراقی از تصمیم نیروهای مرزبانی این کشور برای ایجاد 200 پاسگاه نظامی در مناطق مرزی اقلیم کردستان با ایران و ترکیه خبر دادند.
 
به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری «العهد»، نیروهای مرزبانی فدرال عراق درحال برنامه‌ریزی جهت ایجاد ۲۰۰ پاسگاه نظامی در مناطق مرزی اقلیم کردستان با ایران و ترکیه هستند.
 
پیش از این میان ایران و عراق توافق‌هایی برای استقرار نیروهای عراقی در مرزهای ایران و اقلیم کردستان صورت گرفته بود که ایجاد این تعداد پاسگاه در راستای همین توافق است.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است