۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۰۱-۱۰-۱۴۰۱
کد ۸۷۱۰۴۱
انتشار: ۱۹:۳۲ - ۰۱-۱۰-۱۴۰۱

عموزاد برترین ستاره جوان سال کشتی آزاد جهان شد

عموزاد برترین ستاره جوان سال کشتی آزاد جهان شد
عموزاد که در رده های سنی پایین تر نشان داده بود با چه سبک فوق العاده ای کشتی می گیرد، امسال توانست در وزن 65 کیلوگرم مسابقات جهانی بزرگسالان عملکرد فوق العاده ای از خود نشان دهد.

رحمان عموزاد از سوی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان برترین ستاره جوان کشتی آزاد جهان در سال 2022 انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که اتحادیه جهانی کشتی نامزدهای برترین کشتی گیر جوان سال را در سه بخش کشتی آزاد، فرنگی و زنان معرفی کرد.  

در رشته کشتی آزاد ایران 2 نماینده در میان 5 نفر برتر داشت. رحمان عموزاد و امیررضا معصومی که در مسابقات مختلف بین المللی سال 2022 خوش درخشیدند، جزو کاندیدای دریافت این عنوان بودند. 

البته در رشته کشتی فرنگی نیز سید دانیال سهرابی که در وزن 67 کیلوگرم مسابقات امیدهای جهان به مدال طلا رسید، جزو 5 کاندیدا قرار داشت. 

در نهایت امروز اتحادیه جهانی، کشتی گیران برتر را در سه بخش کشتی آزاد، کشتی فرنگی و کشتی زنان به عنوان ستاره های نوظهور کشتی جهان معرفی کرد. 

رحمان عموزاد توانست در بخش کشتی آزاد به عنوان برترین جوان سال 2022 معرفی شود و در 20 سالگی به یک افتخار بزرگ برسد. در کشتی فرنگی ادموند نازاریان از بلغارستان و در کشتی زنان هم الور از آمریکا موفق به دریافت این عنوان شدند. 

عموزاد که در رده های سنی پایین تر نشان داده بود با چه سبک فوق العاده ای کشتی می گیرد، امسال توانست در وزن 65 کیلوگرم مسابقات جهانی بزرگسالان عملکرد فوق العاده ای از خود نشان دهد. او با شکست تمامی رقبای خود آن هم به شکلی قاطعانه و با اجرای فنون تماشایی به مدال طلای جهان برسد؛ در حالی که فقط 20 سال سن دارد.

ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)