۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۸-۱۰-۱۴۰۱
کد ۸۷۱۸۷۹
انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۸-۱۰-۱۴۰۱

حملات موشکی جدید روسیه به شهرهای اوکراین از جمله کی‌یف

حملات موشکی جدید روسیه به شهرهای اوکراین از جمله کی‌یف
بیش از 100 موشک از راه‌های مختلف به طرف اوکراین شلیک شدند و هشدار حملات هوایی در سراسر کشور شنیده می‌شود.
در بحبوحه گزارشات دال بر اینکه امروز (پنجشنبه) بیش از 100 موشک بر فراز آسمان اوکراین مشاهده شده‌اند، صدای انفجارهایی در کی‌یف شنیده شده است.
 
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در چندین شهر اوکراین، کی‌یف امروز از حمله موشکی تازه روسیه به این کشور خبر داد. مقامات اعلام کرده‌اند که این صداها، صدای انفجار موشک‌هایی هستند که از سیستم‌های دفاع هوایی روسیه شلیک شده‌اند.
 
اولکسی آرستوویچ، مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین در پستی در فیس‌بوک نوشت، بیش از 100 موشک از راه‌های مختلف به طرف اوکراین شلیک شدند و هشدار حملات هوایی در سراسر کشور شنیده می‌شود.
 
براساس گزارش خبرنگار رویترز و رسانه‌های محلی، صداهای انفجار در شهرهای کی‌یف، ژیتومیر و اودسا شنیده شده است.
 
قطعی برق نیز در مناطق اودسا و دنیپرو با هدف به حداقل رساندن خسارت بالقوه به زیرساخت‌های انرژی اعلام شده‌ است.
ارسال به دوستان
چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟