۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۱۰-۱۰-۱۴۰۱
کد ۸۷۲۱۸۵
انتشار: ۱۸:۲۵ - ۱۰-۱۰-۱۴۰۱

واکنش توئیتری معاون شهردار تهران به انتقاد رضا کیانیان از زاکانی

واکنش توئیتری معاون شهردار تهران به انتقاد رضا کیانیان از زاکانی
امین توکلی، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به اظهارات رضا کیانیان نسبت به شهردار تهران واکنش نشان داد

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به اظهارات رضا کیانیان نسبت به شهردار تهران واکنش نشان داد و اعلام کرد: آقای کیانیان اگر اهل انصاف بودید نگاهی به سابقه فداکاری‌های علیرضا زاکانی می‌کردید.

امین توکلی، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران نوشت:

آقای کیانیان اگر اهل انصاف بودید نگاهی به سابقه فداکاری‌های علی زاکانی می‌کردید که از چه سنی وارد میدان جهاد و شهادت شد و چه هزینه‌ای برای مبارزه با فساد آن هم بدون توجه به چپ و راست پرداخت کرد و این روزها همت کرده نوکری مردم را بکند و هفته‌ای نیست که خبر افتتاح یک پروژه جدید در شهر شنیده نشود.

واکنش توئیتری معاون شهردار به انتقاد رضا کیانیان از زاکانی

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید