۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۵ - ۱۹-۱۰-۱۴۰۱
کد ۸۷۳۴۷۵
انتشار: ۲۳:۲۵ - ۱۹-۱۰-۱۴۰۱

فرمانده سابق فراجا: بابت قصور و تقصیرات احتمالی از مردم و مقام معظم رهبری طلب حلالیت دارم

فرمانده سابق فراجا: بابت قصور و تقصیرات احتمالی از مردم و مقام معظم رهبری طلب حلالیت دارم
سردار حسین اشتری: در کنار اقدامات انجام شده باید به خاطر نقص‌ها و نارسایی‌ها طلب حلالیت نمایم.

فرمانده سابق «فراجا» گفت: آنچه که در توانم بود را انجام دادم و خداوند نیز برابر توان هر فرد، از او انتظار دارد، با این وجود بابت قصور و تقصیرات احتمالی از مردم و مقام معظم رهبری عذرخواهی کرده و طلب حلالیت دارم.

به گزارش ایسنا؛ سردار حسین اشتری که از اسفند ماه ۱۳۹۳ رییس پلیس کشور بود، امروز در مراسم تکریم خود و معارفه سردار رادان به عنوان فرمانده جدید فراجا ، سخنانش را با شکرگزاری از خداوند بابت توفیق خدمت به مردم در مجموعه انتظامی کشور و به خصوص دوران هشت ساله فرماندهی این مجموعه آغاز کرد و گفت: در طول این هشت سال گذشته حوادث کم‌نظیر و بی‌نظیری در کشور رخ داد که بحران‌های سال‌های ۹۶، ۹۸ و ۱۴۰۱، همه‌گیری کرونا و ... از جمله این موارد است. وی ادامه داد: نهضت ساخت مسکن سازمانی با ساخت ۲۴ هزار واحد مسکونی آغاز شد که ۱۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت و مابقی هم شروع به ساخت شده است.

اشتری گفت: توسعه خدمات غیرحضوری، بازسازی اعتماد و ارتقای سرمایه اجتماعی فراجا، اصلاح روش‌ها و .... از جمله اقدامات انجام شده است. فرمانده سابق فراجا گفت: آموزش‌های دینی و بصیرت افزایی هم از یاد نرفت که آثار آن را می‌توان در روحیه ماموران و فرماندهان مشاهده کرد. خصوصا دیدید که در فتنه اخیر علیرغم تمام توطئه‌ها، پای ماموران نلرزید و ماموران مظلوم مقتدر بودند.

وی برقراری ارتباط مداوم و منطقی با دولت، مجلس و قوه‌قضاییه را نیز از دیگر دستاوردهایش برشمرد و اظهار کرد: در کنار اقدامات انجام شده باید به خاطر نقص‌ها و نارسایی‌ها طلب حلالیت نمایم. البته من آنچه که در توانم بود را انجام دادم و خداوند نیز برابر توان هر فرد، از او انتظار دارد، با این وجود بابت قصور و تقصیرات احتمالی از مردم و مقام معظم رهبری عذرخواهی کرده و طلب حلالیت دارم.

اشتری در پایان به روح شهدا درود فرستاد و از خداوند خواست که عاقبتش ختم به شهادت شود.

ارسال به دوستان
باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها