۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۲۱-۱۰-۱۴۰۱
کد ۸۷۳۷۴۵
انتشار: ۱۸:۳۷ - ۲۱-۱۰-۱۴۰۱

شروع فعالیت «موج نو» در پخش بین المللی فیلم و عکس

شروع فعالیت «موج نو» در پخش بین المللی فیلم و عکس
بخشی از فعالیتهای این دپارتمان بر ارسال فیلم و عکس به جشنواره های بین المللی متمرکز است.

گروه "موج نو" در زمینه پخش بین المللی فیلم و عکس به جشنواره های جهانی فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش عصر ایران در بیانیه شرح فعالیت «موج نو» اعلام کرده‌اند: 

موج نو مجموعه ای از افراد دغدغه مند در هنر را گرد هم آورده تا دست در دست هم به رشد و تعالی هنر ایران همت کنیم. مجموعه ای از هنرمندان فعال عرصه سینما و عکاسی که بناست تجربه های نو و متفاوتی را شکل دهند. خوشحالیم که با ما همراه هستید.

رسالت "موج نو ایونت" برگزاری و پوشش رخدادهای بین المللی و ملی در جهت نمایش و اکران فیلم و عکس است.

بخشی از فعالیتهای این دپارتمان بر ارسال فیلم و عکس به جشنواره های بین المللی متمرکز است. جشنواره های مهم و بزرگی که تجربه حضور در آنها را در کوله بار خود داریم و در تلاشیم آثار شما را نیز در این فستیوالها به نمایش بگذاریم.

امیدواریم بتوانیم با هم بدرخشیم.

با ما دیده شوید.

موج نو ایونت.

آدرس صفحه اینستاگرام : mojenowofficial
ادرس در تلگرام : https://t.me/mojenowevent

شروع فعالیت «موج نو» در زمینه پخش و ارسال فیلم به جشنواره‌های جهانی

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد