۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۲۶-۱۰-۱۴۰۱
کد ۸۷۴۵۳۷
انتشار: ۱۶:۴۹ - ۲۶-۱۰-۱۴۰۱

هشدار: به مشهد سفر نکنید

هشدار: به مشهد سفر نکنید
در مصوبه ستاد انرژی استان خراسان رضوی از مسافرانی که قصد سفر به استان و به خصوص مشهد را دارند، درخواست شده که سفرهای غیرضروری خود را به زمان دیگری موکول کنند.

مدیر کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به سرمای شدید و برودت هوا زائران و گردشگران سفر به خراسان رضوی و مشهد را به زمان دیگری موکول کنند.

سیدجواد موسوی اظهار کرد: در مصوبه ستاد انرژی استان خراسان رضوی از مسافرانی که قصد سفر به استان و به خصوص مشهد را دارند، درخواست شده که سفرهای غیرضروری خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی به دلایل مصوبه این ستاد اشاره کرد و ادامه داد: تعدادی از مسافران و زائران طی چند روز گذشته با توجه به اختلال در برنامه تردد قطارها با مشکل مواجه شدند. همچنین تعدادی از مسافران به دلیل برودت هوا و یخبندان در جاده‌ها گرفتار شدند.

موسوی تصریح کرد: مراکز اقامتی خراسان رضوی با کیفیت‌ترین خدمات را ارائه می‌کنند و از آن‌جا که ممکن است خدمت‌رسانی به زائران و مسافران با مشکلاتی همراه باشد، از زائران و مسافران درخواست داریم سفر خود را به هفته آینده که وضعیت آب و هوا بهبود پیدا کند، تغییر دهند.

وی خطاب به مدیران تاسیسات گردشگری استان نیز اظهار کرد: با توجه به بحران انرژی و افت شدید فشار گاز به دلیل برودت هوا همچنان در مصرف گاز برق و آب صرفه‌جویی کرده و نسبت به اختصاص سوخت جایگزین، تعطیلی فضاهای پرمصرف و غیر ضروری از جمله استخر و فضاهای آبی، تجمیع رستوران‌ها در یک مجموعه و تمرکز اتاق‌ها و غیر فعال‌سازی سایر طبقات اقدام کنند.

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی، موسوی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدیدی از روز گذشته وارد کشور شده که طی امروز و فردا در استان خراسان رضوی نیز فعال خواهد شد و براساس این پیش‌بینی آخر این هفته نیز مانند هفته گذشته با سرمای شدید مواجه خواهیم بود.

ارسال به دوستان
هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی وزیر خارجه اوکراین: روسیه برای حملاتی به تاسیسات هسته‌ای اوکراین قبل از زمستان برنامه‌ریزی کرده لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی