۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۹-۱۰-۱۴۰۱
کد ۸۷۴۹۳۸
انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۹-۱۰-۱۴۰۱

هشدار مدودف نسبت به وقوع جنگ هسته‌ای در صورت شکست روسیه در جنگ اوکراین

هشدار مدودف نسبت به وقوع جنگ هسته‌ای در صورت شکست روسیه در جنگ اوکراین
مدودف این اظهارات را در واکنش به اظهارات مطرح شده برخی از مهمانان مجمع جهانی اقتصاد که خواهان شکست روسیه در جنگ فعلی شده بودند، در کانال تلگرام خود منتشر کرد.

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسی گفت، برای هر سیاستمدار غربی باید روشن باشد که قدرت‌های هسته‌ای در جنگ‌های مهمی که نقش اساسی در سرنوشت‌شان دارد، شکست نمی‌خورند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس، مدودف این اظهارات را در واکنش به اظهارات مطرح شده برخی از مهمانان مجمع جهانی اقتصاد که خواهان شکست روسیه در جنگ فعلی شده بودند، در کانال تلگرام خود منتشر کرد.

فردا (۳۰ دی) قرار است وزیران دفاع ده ها کشور غربی در پایگاه هوایی آمریکا در آلمان گردهم آیند تا در مورد ادامه حمایت نظامی از اوکراین تصمیم گیری کنند. ژنرال مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به همراه لوید آستین رئیس پنتاگون در این نشست حضور خواهد داشت.

ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!