۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۱-۱۱-۱۴۰۱
کد ۸۷۵۱۶۰
انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۱-۱۱-۱۴۰۱

واکنش فدراسیون به اتفاق جنجالی یک مدرسه فوتبال در مشهد

واکنش فدراسیون به اتفاق جنجالی یک مدرسه فوتبال در مشهد
موضوع به صورت کامل و دقیق با احضار طرفین، اخذ توضیحات و به صورت دقیق در چارچوب قوانین، مقررات و آئین‌نامه‌های مرتبط پیگیری خواهد شد و نتایج آن به سمع و نظر مردم و رسانه‌ها می‌رسد. ساز و کار ارکان قضایی و کمیته اخلاق مشخص است و در اینگونه موارد و مباحث ورود خواهیم کرد.
سخنگوی فدارسیون فوتبال به اتفاق جنجالی در یک مدرسه فوتبال واکنش نشان داد.
 
به گزارش فارس احسان اصولی در گفت‌وگویی، در مورد مباحث مطرح شده نسبت به تخلف یک مدرسه فوتبال در مشهد اظهار داشت:‌ «فدراسیون فوتبال از طریق رسانه‌ها متوجه شد که چنین موضوعی در یکی از مدارس فوتبال مطرح شده اما تاکنون شکایتی در هیأت فوتبال خراسان‌رضوی یا فدراسیون دریافت نکرده‌ایم. آئین‌نامه‌ها به ویژه آئین‌نامه کمیته اخلاق در اینگونه موارد روشن است. با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در همه استان‌ها نماینده دارد، پرونده‌ای تشکیل شد و وظایف اولیه نیز انجام می‌شود.»
 
او افزود: «موضوع به صورت کامل و دقیق با احضار طرفین، اخذ توضیحات و به صورت دقیق در چارچوب قوانین، مقررات و آئین‌نامه‌های مرتبط پیگیری خواهد شد و نتایج آن به سمع و نظر مردم و رسانه‌ها می‌رسد. ساز و کار ارکان قضایی و کمیته اخلاق مشخص است و در اینگونه موارد و مباحث ورود خواهیم کرد.»
 
سخنگوی فدارسیون فوتبال عنوان کرد: «به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم افرادی دنبال چنین اتفاقات و مسائلی بروند و قطعا در صورت احراز موضوع، با مسببان برخورد جدی خواهیم کرد. تمام جوانب بررسی خواهد شد و اگر تخلف اثبات شود با متخلفان به شکل قاطعی برخورد می‌کنیم و نتایج را به اطلاع مردم و رسانه‌ها می‌رسانیم.»
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان