۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۴ - ۰۱-۱۱-۱۴۰۱
کد ۸۷۵۲۷۹
انتشار: ۲۳:۰۴ - ۰۱-۱۱-۱۴۰۱

لرستان/ دستگیری متهم کودک آزاری در کوهدشت

لرستان/ دستگیری متهم کودک آزاری در کوهدشت
دادستان کوهدشت لرستان با تکذیب برخی شایعات منتشر شده در رسانه های ضد انقلاب مبنی بر آزار جنسی ۱۵ نفر در این شهرستان گفت: در این حادثه  که ۱۰ روز قبل رخ داده، فردی به اتهام آزار جنسی یک پسربچه ۸ ساله در کوهدشت دستگیر شده است.

دادستان کوهدشت از دستگیری عامل آزار جنسی یک کودک هشت ساله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ دادستان کوهدشت لرستان با تکذیب برخی شایعات منتشر شده در رسانه های ضد انقلاب مبنی بر آزار جنسی ۱۵ نفر در این شهرستان گفت: در این حادثه  که ۱۰ روز قبل رخ داده، فردی به اتهام آزار جنسی یک پسربچه ۸ ساله در کوهدشت دستگیر شده است.

افشین خسروی گفت: این فرد ۲۵ ساله راننده سرویس مدرسه نبوده و قربانی را به صورت اتفاقی در خیابان سوار خودرو کرده و با انتقال وی به خارج از محدوده شهری، مرتکب این جرم شده است.

وی افزود: متهم هم اکنون در بازداشت هست و تا این لحظه گزارشی مبنی بر بیماری روانی وی به دادسرا ارسال نشده است.

دادستان شهرستان کوهدشت  گفت: پرونده مجرم  در حال سیر مراحل قانونی و تحقیقات است و به محض تکمیل شدن پرونده جهت صدور حکم نهایی به دادگاه اعلام خواهد شد.

همچنین دادستانی تا تعیین مجازات قانونی و اجرا پیگیری های لازم را انجام می دهد.

ارسال به دوستان
چرا ما انسان‌ها زانوهای بهتری تکامل نداده‌ایم؟ با پروژه جدید منصوری آشنا شوید ؛ وسپا الکتریکا موناکو ادیشن (+عکس) پدیده‌ای که زمین را برای ۹ روز متوالی لرزاند! رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک سپاه پاسداران (+عکس) مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار شد افشاگری درباره دستمزد نجومی بازیگران زن؛ چه کسی در صدر لیست است؟ آیت‌الله بهجت کلوچه‌پز می‌شد اگر این سفر را نمی‌رفت! یک شاهنامه‌پژوه: شاهنامه افسانه و اسطوره نیست؛ تاریخ کهن ایرانیان است راز صدای آدم فضایی‌ها در ته این گودال برملا شد اتوبوس و مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان از فردا یکشنبه ۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد رشد نهال‌های در سایه با آینه‌کاری کف جنگل! دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی محسن رضایی : ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان ، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند / بار دیگر جنگ حق علیه باطل در پیش است