۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۰۳-۱۲-۱۴۰۱
کد ۸۷۹۹۱۶
انتشار: ۱۶:۵۷ - ۰۳-۱۲-۱۴۰۱

سفارت آمریکا در لندن تخلیه شد

سفارت آمریکا در لندن تخلیه شد
به دنبال دریافت برخی اخبار دال بر وقوع احتمالی حملات تروریستی به سفارت آمریکا در انگلیس این سفارت از ساعاتی قبل تخلیه شده است.

پس از دریافت برخی اخبار دال بر وقوع احتمالی حملات تروریستی به سفارت آمریکا در انگلیس این سفارت از ساعاتی قبل تخلیه شده است.

 به گزارش اسپوتنیک، به دنبال دریافت برخی اخبار دال بر وقوع احتمالی حملات تروریستی به سفارت آمریکا در انگلیس این سفارت از ساعاتی قبل تخلیه شده است.

در حال حاضر دفاتر اداری این سفارت بسته شده اند و تحت پروتکل‌های خاصی سفارت خالی شده است.

با آن که رسانه‌های انگلیس فقط به بیان این خبر پرداخته اند، با این حال ظاهرا سعی می‌شود در چارچوب یک سیاست رسانه‌ای به شرح و تحلیل درباره چرایی این تخلیه خبری پرداخته نشود.

همچنین به کارکنان سفارت امریکا در لندن گفته شده تا زمان تخلیه کامل از نزدیک شدن به پنجره‌ها بپرهیزند و برخی اخبار هم حکایت از این دارند که کارکنان سفارت به نقطه‌ای دیگر از ساختمان سفارت آمریکا در انگلیس منتقل شده اند.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)