۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۰۳-۱۲-۱۴۰۱
کد ۸۷۹۹۴۷
انتشار: ۲۰:۵۰ - ۰۳-۱۲-۱۴۰۱

ادامه سریال مسمومیت دانش آموزان در قم/ انتقال ۱۵ نفر به مراکز درمانی

ادامه سریال مسمومیت دانش آموزان در قم/ انتقال ۱۵ نفر به مراکز درمانی
بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی امروز چهارشنبه سوم اسفند، ۱۵ دانش آموز از ۳ مدرسه در قم، در مراکز درمانی پذیرش شدند.

دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: از مجموع حوادث امروز مدارس قم ۱۵ دانش آموز به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی امروز چهارشنبه سوم اسفند، ۱۵ دانش آموز از ۳ مدرسه در قم، در مراکز درمانی پذیرش شدند.

در حال حاضر این دانش آموزان در بیمارستان تحت نظر هستند که حال عمومی آنها خوب است و پس از انجام کامل اقدامات تشخیصی و با نظر پزشکان معالج در ساعت آتی از بیمارستان ترخیص می شوند.

در شیفت عصر مدارس هیچ مورد اعزامی به مراکز درمانی گزارش نشده است.

لازم به ذکر است، سریال مسمومیت در مدارس استان قم از نهم آذرماه آغاز شده و هنوز علت آن مشخص نشده است این درحالی است که یکم اسفندماه دادستان کل کشور بر احتمال قوی عمدی بودن این مساله اشاره کرد.

ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود