۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۲۰-۱۲-۱۴۰۱
کد ۸۸۲۲۳۳
انتشار: ۱۷:۲۲ - ۲۰-۱۲-۱۴۰۱

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره مسمومیت دانش‌آموزان: دستگیرشدگان اعتراف کردند از خارج کشور هدایت می‌شدند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره مسمومیت دانش‌آموزان: دستگیرشدگان اعتراف کردند از خارج کشور هدایت می‌شدند
مهدی سعادتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در رابطه با موضوع توطئه‌هایی که دشمنان ما به‌صورت سریالی در کشورمان اجرا می‌کنند موضوع اغتشاشات، تجزیه ایران و حرکت‌هایی که سرشان به برکت وجود مقام معظم رهبری به سنگ خورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دستگیری تعدادی از عوامل مسمومیت در مدارس خبر داد و گفت: دستگیرشدگان اعتراف کردند از طریق فضای مجازی از خارج کشور هدایت می‌شدند.

به گزارش فارس، مهدی سعادتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در رابطه با موضوع توطئه‌هایی که دشمنان ما به‌صورت سریالی در کشورمان اجرا می‌کنند موضوع اغتشاشات، تجزیه ایران و حرکت‌هایی که سرشان به برکت وجود مقام معظم رهبری به سنگ خورد.

وی افزود: هدایت هوشیارانه مقام معظم رهبری و حضور مردم در ۱۳آبان‌ها و ۲۲ بهمن‌ها تیر خلاصی برای دشمنان انقلاب بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جداسازی صف معترضان از کسانی که به دنبال جنایت و ظلم بودند بسیار حائز اهمیت  است .

سعادتی تصریح کرد: موضوعاتی از قبیل دلار‌، ایجاد نارضایتی بین مردم و هدف‌گذاری بیش از ۲۵۰ مدرسه در کشور از توطئه‌های اخیر بوده است.

وی با اعلام اینکه عوامل مسمومیت دانش‌آموزان در ۶ یا ۷ استان کشور شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: دستگیرشدگان اعتراف کردند از طریق فضای مجازی از خارج کشور هدایت می‌شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: ردپای رژیم صهیونیستی، سرویس‌‌های جاسوسی، منافقین و سلطنت‌طلبان این جریان،کاملا مشهود است.

ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت