۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۶-۱۲-۱۴۰۱
کد ۸۸۳۰۳۷
انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۶-۱۲-۱۴۰۱

کاهش قیمت ارز در مرکز مبادله در آخرین جمعه سال

کاهش قیمت ارز در مرکز مبادله در آخرین جمعه سال
بر اساس آخرین نرخ ثبت شده برای هر دلار آمریکا به صورت اسکناس و حواله به ترتیب ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان است که نسبت به آخرین نرخ اعلام شده با کاهش نرخ روبرو شد.

قیمت انواع ارز در مرکز مبادله ایران با کاهش مواجه شد. بر این اساس، هر دلار آمریکا (به صورت اسکناس) ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

به گزارش ایسنا، قیمت انواع ارز در معاملات امروز (جمعه ۲۶ اسفند ماه) مرکز مبادله ایران اعلام شد و بر اساس آخرین نرخ ثبت شده برای هر دلار آمریکا به صورت اسکناس و حواله به ترتیب ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان است که نسبت به آخرین نرخ اعلام شده با کاهش نرخ روبرو شد.

هر یورو نیز به صورت اسکناس ۴۲ هزار و ۳۴۰ تومان و حواله آن ۳۸ هزار و ۵۴۹ تومان قیمت‌گذاری شد. اسکناس یورو با کاهش حدود هزار تومانی مواجه شده است.

همچنین هر درهم اسکناس نیز ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان قیمت‌گذاری شد و هر درهم حواله به ۹ هزار و ۹۶۶ تومان رسید که این ارز نیز با افت قیمت مواجه شده است.

ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود