۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۰-۰۱-۱۴۰۲
کد ۸۸۴۵۹۱
انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۰-۰۱-۱۴۰۲

دادستانی: اسکان تور فساد و فحشا در دزفول/ دستگیری عوامل هنجارشکن

دادستانی: اسکان تور فساد و فحشا در دزفول/ دستگیری عوامل هنجارشکن
یک نفر از افرادی که اقدام به برپایی و اسکان تور فساد و فحشا کرده و مسئول کمپ اسکان آن‌ها در منطقه شهیون دریاچه سد دز شهرستان دزفول بود دستگیر و با قرار تامین قضایی روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول از دستگیری عوامل هنجار شکنی و اشاعه فساد و فحشا در منطقه دریاچه سد دز واقع در بخش شهیون شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش ایرنا مهدی آماده روز پنچشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: اقدام هنجارشکنانه و اشاعه فساد و فحشا در قالب تور گردشگری سبب رنجش قاطبه مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان دزفول شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی مردم ارزشی و ولایتمدار شهرستان دارالمومنین دزفول، دستور لازم برای شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: در بحث ارزش‌های اسلامی و انقلابی و حفظ امنیت جامعه با قاطعیت با هرگونه اقدام و عمل هنجارشکن و غیر قانونی برخورد می‌شود.

وی افرود: یک نفر از افرادی که اقدام به برپایی و اسکان تور فساد و فحشا کرده و مسئول کمپ اسکان آن‌ها در منطقه شهیون دریاچه سد دز شهرستان دزفول بود دستگیر و با قرار تامین قضایی روانه زندان شد.

ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)