۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۱۷-۰۱-۱۴۰۲
کد ۸۸۵۵۲۱
انتشار: ۱۶:۴۱ - ۱۷-۰۱-۱۴۰۲

اعلام زمان تشییع و خاکسپاری کیومرث پوراحمد

اعلام زمان تشییع و خاکسپاری کیومرث پوراحمد
مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد به درخواست خانواده وی فردا جمعه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۰/۳۰صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌شود.
پیکر مرحوم کیومرث پوراحمد که امروز از انزلی به تهران منتقل شد، فردا، ۱۸ فروردین در قطعه‌ هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.
 
به گزارش ایرنا، مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد به درخواست خانواده وی فردا جمعه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۰/۳۰صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌شود.
 
کیومرث پوراحمد متولد سال ۱۳۲۸ در اصفهان بود که در کارنامه حرفه‌ای خود آثار ماندگاری همچون سریال‌های قصه‌های مجید و سرنخ و فیلم‌های سینمایی همچون به‌خاطر هانیه، خواهران غریب، شب یلدا و اتوبوس شب را داشت.
 
پوراحمد صبح روز ۱۶ فروردین در سن ۷۴سالگی در انزلی درگذشت‌.
 
فیلم سینمایی پرونده باز است آخرین ساخته زنده‌یاد پوراحمد بود که اسفند سال گذشته در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)