۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۲۲-۰۱-۱۴۰۲
کد ۸۸۶۲۳۹
انتشار: ۱۹:۵۳ - ۲۲-۰۱-۱۴۰۲

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس 

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس 
این ترافیک در لاین جنوبی جاده کرج - چالوس، حد فاصل شهرستانک، تونل کسیل و نساء سنگین است.
رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد و گفت: رانندگان از هر گونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.
 
سرهنگ‌ پیمان کرمی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این ترافیک در لاین جنوبی جاده کرج - چالوس، حد فاصل شهرستانک، تونل کسیل و نساء سنگین است.
 
وی افزود: همچنین ترافیک در لاین شمالی آزادراه کرج - قزوین، حد فاصل پایانه مسافربری شهید کلانتری تا مهرویلا نیمه سنگین گزارش شده است.
 
رییس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: کنترل مرکز ترافیک پلیس راه فراجا با شماره ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.
 
استان البرز یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی دارد و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور نیز مربوط به جاده های این استان است.
برچسب ها: چالوس ، ترافیک
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد