۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۲ - ۳۱-۰۱-۱۴۰۲
کد ۸۸۷۳۸۳
انتشار: ۲۳:۳۲ - ۳۱-۰۱-۱۴۰۲

پهلوان «خلیل عقاب» درگذشت

پهلوان «خلیل عقاب» درگذشت
مسئول بیناد انجمن زنده یاد خلیل عقاب گفت: پهلوان عقاب مدت ۳۶ روز در بیمارستان پیوند اعضا بستری بود و به دلیل کهولت سن به دیار باقی پرواز کرد.
پهلوان «خلیل طریقت‌پیما» معروف به «خلیل عقاب» که نام وی با بلندکردن فیل ۲ تنی در کتاب گینس ثبت شد، پنجشنبه شب در ۹۸ سالگی جان به جان آفرین تقدیم کرد و جامعه ورزش کشور را به سوگ نشاند.
 
مسئول بیناد انجمن زنده یاد خلیل عقاب پنجشنبه شب با این اعلام این خبر در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: پهلوان عقاب مدت ۳۶ روز در بیمارستان پیوند اعضا بستری بود و به دلیل کهولت سن به دیار باقی پرواز کرد.
 
حسین غرقی ادامه داد : منتظر آمدن فرزندان پهلوان از خارج کشور هستیم تا مراسم تشییع را دوشنبه سوم اردیبهشت ماه برگزار کنیم.
برچسب ها: پهلوان ، عقاب
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت