۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۰-۰۲-۱۴۰۲
کد ۸۸۸۴۹۱
انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۰-۰۲-۱۴۰۲

نماینده قم: به ما دوچرخه هم ندادند چه برسد به ماشین!

نماینده قم: به ما دوچرخه هم ندادند چه برسد به ماشین!
ذوالنوری مطرح کرد: نماینده و نماینده‌تر نداریم و اگر این اتفاق رخ داده باشد فساد بوده و هیات رئیسه مجلس نباید از آن کوتاه بیاید.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری شامگاه شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در سومین گردهمایی و هم اندیشی اعضای ادوار شورای اسلامی شهر مقدس قم در سالن جلسات رضوان شهرداری قم حاضر و سخنان حاشیه‌ای مطرح کرد.
 
به گزارش ایسنا؛ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخشی از این سخنان، اظهار کرد: در خصوص استیضاح وزیر صمت، ماشین که نه حتی دوچرخه‌ای هم به شخصی داده نشده است.
 
وی ادامه داد: ولی اگر در عرصه دیگری در قالب رشوه‌ای به شخصی ماشینی داده شده است باید افشا و اعلام شود.
 
ذوالنوری مطرح کرد: نماینده و نماینده‌تر نداریم و اگر این اتفاق رخ داده باشد فساد بوده و هیات رئیسه مجلس نباید از آن کوتاه بیاید.
 
وی عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد بخاطر تخلف عده‌ای تمام چهره نظام جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی که از ارکان جمهوری اسلامی است، آسیب ببیند.
 
همچنین نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: درخواست عاجزانه دارم از هیأت رئیسه مجلس، خودروسازان و هر نهادی که امتیاز و پولی از آن در می‌آید، بررسی کنند که اگر هر چیزی خلاف قانون عمومی دریافت کرده‌ام، چه خودم و چه خانواده و بستگانم و چه تمام وابسطه گان به من، آن را به مردم اعلام کنند.
برچسب ها: ذوالنوری ، قم
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود