۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۵ - ۲۸-۰۲-۱۴۰۲
کد ۸۹۰۸۵۶
انتشار: ۲۰:۳۵ - ۲۸-۰۲-۱۴۰۲

سقوط مس کرمان به لیگ یک

سقوط مس کرمان به لیگ یک
مس کرمان در مقابل سپاهان شکست خورد و به لیگ یک سقوط کرد.
تیم فوتبال مس کرمان پس از شکست مقابل سپاهان به لیگ یک سقوط کرد.
 
به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال مس کرمان و سپاهان اصفهان از سری رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این مسابقه با نتیجه دو بر  یک به سود شاگردان مورایس به پایان رسید تا یاران فرزاد حسین‌خانی طعم تلخ شکست را در خانه تجربه و با نتایج رقم خورده به لیگ یک فوتبال ایران سقوط کنند.
 
مس کرمان در بیست‌ و دومین دوره لیگ‌برتر فوتبال ایران از ۳۰ دیدار خود، تنها ۲۲ امتیاز کسب کردند و در حالی که می‌توانستند با کسب نتیجه مشابه با صنعت نفت آبادان در هفته پایانی لیگ، فصل آینده نیز خود را در لیگ برتر فوتبال ایران ببینند اما با شکست مقابل سپاهان اصفهان، مقابل چشمان هواداران خود در خانه به لیگ یک سقوط کردند.
برچسب ها: مس کرمان ، لیگ
ارسال به دوستان
سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود