۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۳۱-۰۲-۱۴۰۲
کد ۸۹۱۲۴۵
انتشار: ۲۲:۴۸ - ۳۱-۰۲-۱۴۰۲

اصابت صاعقه به ۲۳ نفر در کشور/ فوت ۴ مصدوم صاعقه‌زدگی در ۲ روز گذشته

اصابت صاعقه به ۲۳ نفر در کشور/ فوت ۴ مصدوم صاعقه‌زدگی در ۲ روز گذشته
6 نفر از هموطنان در استان‌های کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری طی دو روز گذشته دچار مصدومیت ناشی از صاعقه زدگی شده‌اند که متاسفانه این حوادث منجر به فوت 4 نفر از مصدومان شده است.
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اصابت صاعقه به ۲۳ نفر از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: آمار مصدومان ناشی از اصابت صاعقه طی ۴۸ ساعت گذشته به ۶ نفر رسید.
 
به گزارش تسنیم، جعفر میعادفر با بیان این‌که اصابت صاعقه یکی از چالش‌های بهاری نیروهای اورژانس است، اظهار کرد: 6 نفر از هموطنان در استان‌های کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری طی دو روز گذشته دچار مصدومیت ناشی از صاعقه زدگی شده‌اند که متاسفانه این حوادث منجر به فوت 4 نفر از مصدومان شده است.
 
رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ماموریت‌های همکاران عملیاتی اورژانس 115 برای کمک رسانی به مصدومین صاعقه‌زدگی به 23 مورد رسیده که علیرغم مرگبار بودن این حادثه تکنسین‌های اورژانس در 9 مورد موفق به نجات مصدوم شده‌اند.
برچسب ها: صاعقه ، مصدومان
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت