۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۶-۰۳-۱۴۰۲
کد ۸۹۲۹۶۲
انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۶-۰۳-۱۴۰۲

طارمی در لیست فروشِ پورتو

طارمی در لیست فروشِ پورتو
یکی از مشتریان اصلی مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو باشگاه الهلال عربستان به شمار می‌آید. البته گفته می‌شود باشگاه سویا اسپانیا هم در کنار مارسی به جذب طارمی علاقه‌مند است.
باشگاه پورتو به دنبال فروش مهدی طارمی، ستاره تیم ملی فوتبال ایران است.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، طبق اعلام نشریۀ «آبولا» پرتغال، پورتو چند بازیکنِ خود را برای سوددهیِ پیش از پایان قرارداد در لیست فروش قرار داده که دراین‌بین نام طارمی هم دیده می‌شود.
 
در لیستی که باشگاه پورتو برای فروش در تابستان گذشته نام مهدی طارمی ستاره ایرانی و بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال دیده می‌شود که یک سال از قراردادش باقی مانده است.
 
پورتو برای این مهاجم ایرانی و ۳۰ ساله‌اش ۲۰ میلیون یورو قیمت گذاشته تا مشتریان این بازیکن در تابستان پا پیش بگذارند. ستاره ایرانی در ۳ فصل گذشته برای پورتو خوش درخشید و هفته جاری با اژد‌ها قهرمان جام حذفی شد.
 
یکی از مشتریان اصلی مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو باشگاه الهلال عربستان به شمار می‌آید. البته گفته می‌شود باشگاه سویا اسپانیا هم در کنار مارسی به جذب طارمی علاقه‌مند است.
برچسب ها: مهدی طارمی ، پرتغال
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته