۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۲ - ۲۴-۰۳-۱۴۰۲
کد ۸۹۳۹۳۵
انتشار: ۰۰:۴۲ - ۲۴-۰۳-۱۴۰۲

اسراییل از "مینی توافق" ایران و آمریکا خبر داد

اسراییل از

نتانیاهو از مذاکره غیر مستقیم ایران و آمریکا خبر داد او‌کفته بین دو‌کشور یک مینی توافق شده است.
 
به گزارش اکوایران، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل مدعی شد : دولت بایدن مذاکرات غیر مستقیمی با ایران در خصوص برنامه هسته‌ای داشته است.

پایگاه خبری "آکسیوس" آمریکا به نقل از پنج نماینده کنست که در جلسه نتانیاهو حضور داشتند، اعلام کرد که بی بی این ادعا را در کمیسیون امور خارجه و امنیت  کنست بیان کرده است.

آنان به آکسیوس گفته‌اند که نمایندگان آمریکا و ایران در کنار تبادل زندانیان، درباره غنی سازی اورانیوم و آزاد شدن میلیاردها دلار از پول بلوکه شده ایران توسط ایالات متحده گفت و گو کرده اند.

ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته