۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۰۵-۰۴-۱۴۰۲
کد ۸۹۵۴۹۵
انتشار: ۱۹:۵۶ - ۰۵-۰۴-۱۴۰۲

حمله سه موتورسوار به مربی تیم ملی / گردنبند مطهری به سرقت رفت (+عکس)

حمله سه موتورسوار به مربی تیم ملی / گردنبند مطهری به سرقت رفت (+عکس)
عصر امروز حمید مطهری مربی تیم ملی کشورمان در اتوبان مدرس جنوب به شمال، نرسیده به خروجی بزرگراه صدر شرق مورد حمله سارقان قرار گرفت.
حمید مطهری، مربی تیم ملی دقایقی پیش مورد حمله سه موتورسوار قرار گرفت که طی آن گردنبند او به سرقت رفت.
 
به گزارش خبر ورزشی؛ عصر امروز حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در اتوبان مدرس جنوب به شمال، نرسیده به خروجی بزرگراه صدر شرق مورد حمله سارقان قرار گرفت.
 
در این درگیری سه موتورسوار زورگیر با کمین برای مطهری، ابتدا آینه خودروی او را شکستند و به محض این‌که مربی تیم ملی شیشه را پایین داد که ببیند چه اتفاقی افتاده بر سراو ریختند.
 
حمله سه موتورسوار به مربی تیم ملی
 
این درحالی بود که حمید مطهری نیز مقاومت به خرج داده و تلاش کرد مانع سرقت زورگیران شود اما درنهایت سارقان در حضور بهت‌زده مردم در ترافیک اتوبان مدرس، گردنبند مربی تیم ملی را سرقت کرده و پا به فرار گذاشتند!
 
حمید مطهری با حضور مأموران کلانتری و پلیس در محل، صورتجلسه را امضا کرده و در انتظار شناسایی سارقان است.
برچسب ها: سرقت ، مربی تیم ملی
ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند