۲۵ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
در حاشیه
کد خبر ۸۹۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۹-۰۴-۱۴۰۲
کد ۸۹۵۹۲۵
انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۹-۰۴-۱۴۰۲
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بازدید از غرفه رایتل در نمایشگاه الکامپ 2023، مطرح کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت رایتل در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان

بهره‌مندی از ظرفیت رایتل در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بازدید از غرفه رایتل بهره‌مندی از ظرفیت رایتل را در راستای سهولت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان مفید و موثر برشمرد.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی  با حضور در غرفه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از خدمات و دستاوردهای این اپراتور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و هوشمندسازی بازدید کرد و بهره‌مندی از ظرفیت رایتل را در راستای سهولت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان مفید و موثر برشمرد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، در جریان این بازدید که پنج‌شنبه 8 تیر 1402 در سالن 27 نمایشگاه بین‌المللی تهران انجام گرفت، مدیرعامل تامین اجتماعی اظهار کرد: سازمان تامین‌ اجتماعی به‌عنوان بزرگ‌ترین دستگاه بیمه‌گر اجتماعی کشور با بیش از 53 درصد از جامعه، ارتباط مستقیم و با همه آحاد جامعه ارتباط غیرمستقیم دارد. این سازمان علاوه بر اینکه ماموریت خاص خود را دنبال می‌کند، در راستای تسهیل‌گری در ارائه خدمات از طریق طرح هوشمندسازی به‌عنوان یکی از اولویت‌های راهبردی فعالیت می‌کند.

موسوی با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت‌های رایتل در راستای خدمات تامین اجتماعی، تاکید کرد: رایتل در ارائه این خدمات و امور مربوط به حوزه سلامت نقش موثر و کلیدی ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: شرکت خدمات ارتباطی رایتل از ظرفیت ملی و گسترده‌ای برخوردار است که می‌توان از آن در بخش‌های تعاملی مرتبط با فناوری ارتباطات در تامین اجتماعی بهره‌مند شد. 

مدیرعامل تامین اجتماعی با اشاره به بخشی از خدمات سازمان در حوزه سلامت، تشریح کرد: تعداد خدمات غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی از 30 خدمت به 42 خدمت غیرحضوری افزایش یافته است. همچنین طرح نسخه الکترونیک در این دوره توسعه یافت و پایداری آن نیز به بیش از 95 درصد رسید و به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نقطه پایداری کامل قرار گرفته است. چندین پروژه بزرگ و جدی نیز به عنوام گام‌های اصلی هوشمندسازی تامین‌ اجتماعی تعریف شده و در حال پیگیری است و درصدد هستیم تا حد امکان، مداخلات انسانی را در ارائه خدمات و حتی محاسبات فنی بیمه‌ای کاهش دهیم.

موسوی افزود: روند توسعه رایتل در راستای اقتصاد دیجیتال می‌تواند بستری برای سهولت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان فراهم کند که این نوع فعالیت رایتل بسیار مفید و مهم تلقی می‌شود.

برچسب ها: رایتل ، الکامپ
ارسال به دوستان
مرگ دلخراش خلبان پس از سقوط هواپیما در تالاب پر از تمساح(+عکس) پزشکیان : با زیارت کردن و شعار دادن مشکلات حل نمی‌شود/ اگر بچه‌های ما طور دیگری شده‌اند، ما مقصریم که درست آموزش ندادیم تغییر نام ورزشگاه مشهد به‌نام « غلامرضا تختی » توسط آیت‌الله خامنه‌ای دستگیری پسر ۱۳ ساله به علت رانندگی به سمت مدرسه آغاز طرح تفکیک جنسیتی در وسایل حمل و نقل عمومی در دمشق منبع انرژی بی‌پایان، نزدیک‌تر از همیشه کوشکی : عملاً قبح مذاکره و رابطه با آمریکا شکسته شده / هر نوع مذاکره در هر سطحی زیانبار خواهد بود قتل پسر خیاط در شب سال نو میلادی در ترکیه، محاکمه در ایران روده شما به این دلایل احتمالا ناسالم است زندگی لرزان و در خطر ۳۰ یوزپلنگ باقیمانده در ایران بهترین شیوه شارژ کردن موبایل خداحافظی با ترافیک/ هوش مصنوعی چینی راه حلی قطعی برای معضل ترافیک ارائه داد قاضی دادگاه : وزرای وقت کشاورزی و صمت در پرونده چای دبش متهم هستند افزایش ۱۵ تا ۲۱ درصدی قیمت روغن نباتی خواص روغن میخک ؛ روش مصرف روغن میخک چگونه است ؟ + روش تهیه روغن میخک در خانه