۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۲۵-۰۴-۱۴۰۲
کد ۸۹۸۵۱۳
انتشار: ۲۱:۱۵ - ۲۵-۰۴-۱۴۰۲

علوم پزشکی اصفهان: آسیب جدی به مصدومان حادثه شهربازی وارد نشد

علوم پزشکی اصفهان: آسیب جدی به مصدومان حادثه شهربازی وارد نشد
ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر یکشنبه هفته گذشته مصادف با ۱۸ تیر به‌دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهربازی پارک ناژوان در کلانشهر اصفهان ۹ نوجوان مصدوم شدند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: معاینات و بررسی‌های پزشکی نشان داد که آسیب جدی به هیچیک از مصدومان حادثه شهربازی ناژوان اصفهان وارد نشده و همه آنها از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
 
به گزارش ایرنا، ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر یکشنبه هفته گذشته مصادف با ۱۸ تیر به‌دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهربازی پارک ناژوان در کلانشهر اصفهان ۹ نوجوان مصدوم شدند.
 
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دوشنبه هفته گذشته اعلام کرده بود که پنج نفر از مصدومان این حادثه از بیمارستان ترخیص شدند و چهار نفر دیگر برای بررسی و دریافت مراقبت های بیشتر، همچنان بستری هستند.
 
پژمان عقدک امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار مصدوم دیگر نیز هفته گذشته از بیمارستان مرخص شدند و هیچیک از آنها مشکل جدی نداشتند.
 
وی افزود: ۲ نفر از آنها که در بیمارستان آیت‌الله کاشانی بستری بودند، دچار ترومای(ضربه) به ستون فقرات شده بودند که مراقبت های سرپایی برای آنها انجام و مقرر شد که ۲ ماه آینده برای بررسی مجدد به بیمارستان مراجعه کنند.
برچسب ها: شهربازی‌ ، اصفهان
ارسال به دوستان