۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۲۸-۰۴-۱۴۰۲
کد ۸۹۸۹۳۱
انتشار: ۱۱:۱۴ - ۲۸-۰۴-۱۴۰۲

انسیه خزعلی : استقرار گشت‌ های خودرویی به دستور رئیس‌جمهور صحت ندارد

انسیه خزعلی : استقرار گشت‌ های خودرویی به دستور رئیس‌جمهور صحت ندارد
انسیه خزعلی : استقرار گشت‌ های خودرویی را از وزارت کشور پیگیری کنید
معاون امور زنان و خانواده رئیس‎‌جمهور، گفت: استقرار گشت‌های خودرویی به دستور رئیس‌جمهور صحت ندارد و این موضوع را باید از مسئولان وزارت کشور پیگیری کنید.
 
به گزارش فارس، وی از تصویب یک آیین نامه در جلسه امروز دولت خبر داد و گفت:‌ امروز آیین‌نامه اختصاص یک درصد از بودجه دستگاه‌های اجرایی به زنان و خانواده تصویب شد که برای نخستین بار است رخ می‌دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: برای این موضوع برنامه‌های عملیاتی از دستگاه‌های مختلف اخذ شده و برنامه‌هایی که در محور زنان و امور خانواده باشد مورد تایید و اجرا قرار خواهد گرفت.

 

برچسب ها: گشت ، رئیس جمهور‌
ارسال به دوستان
نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود!