۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۳-۰۵-۱۴۰۲
کد ۸۹۹۸۰۳
انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۳-۰۵-۱۴۰۲

اطلاعیه تکمیل وجه خرید محصولات کرمان موتور/ محصولات زودتر از موعد تحویل می شوند

اطلاعیه تکمیل وجه خرید محصولات کرمان موتور/ محصولات زودتر از موعد تحویل می شوند
اطلاعیه تکمیل وجه خرید محصولات کرمان موتور از سوی این شرکت منتشر شد.
شرکت کرمان موتور طی اطلاعیه‌ای از مشتریان و متقاضیان خرید خودروهای این شرکت در دور دوم عرضه خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه دعوت کرد تا نسبت به تکمیل وجه و فرایند ثبت‌نام اقدام نمایند.
 
به گزارش عصر ایران به نقل از کرمان موتور در دور دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه کرمان موتور 3 خودرو جک J4، جک S3 و کی ام سی J7 حضور داشته است و در ادامه با تمهیدات لازم این شرکت فرایند تحویل خودروها را تسریع بخشیده و اعلام کرده است در صورت تکمیل وجه و فرآیند ثبت‌نام تمام محصولات با موعد تحویل 90 تا 120 روزه به دست مشتریان خواهد رسید و به خواست مشتریان امکان تغییر خودروها به دیگر محصولات این شرکت فراهم شده است.
 
در اطلاعیه کرمان موتور آمده است:
 
احتراماً ضمن سپاس از حسن نظر مشتریان گرامی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه خودروی مدنظر خود اقدام نموده اند، به استحضار می رساند شرکت کرمان موتور از کلیه متقاضیان که در نوبت دوم عرضه سامانه یکپارچه، محصولات این شرکت را به عنوان اولویت اول خود انتخاب نموده اند در تیرماه جهت تکمیل فرآیند ثبت نام دعوت به عمل آورده و خودروی تمامی مشتریان محترم که مراحل ثبت نام را تکمیل نموده اند، باتوجه به برنامه تولید شرکت، حداکثر طی سه ماهه آتی تحویل خواهد شد.
مجدداً از اعتماد مشتریان گرامی کمال امتنان را دارد.
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی