۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۰۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۹-۰۵-۱۴۰۲
کد ۹۰۰۶۹۶
انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۹-۰۵-۱۴۰۲

حمله گراز وحشی به مسافران مترو ! (فیلم)

حمله گراز وحشی به مسافران مترو ! (فیلم)
قربانیان یک زن بوده که از ناحیه ران آسیب دیده و یک پسر ۱۵ ساله که آرنجش آسیب دیده است.طبق گزارش‌های رسانه‌های مختلف، زمانی که گراز وحشی پیدا شد، دهانش زخمی شده بود و خونریزی داشت. آن‌ها در صورت مجروح شدن فرار می‌کنند. آن‌ها قصد حمله ندارند، بلکه فقط می‌خواهند از خود محافظت کنند و زنده بمانند.

پلیس هنگ کنگ اعلام کرد که دو نفر صبح روز جمعه در ایستگاه متروی فو تان هدف حمله یک گراز وحشی قرار گرفتند.ماموران پلیس با بیان اینکه این حادثه اندکی پس از ساعت ۱۱ صبح به آن‌ها اطلاع داده شد، افزودند: قربانیان یک زن بوده که از ناحیه ران آسیب دیده و یک پسر ۱۵ ساله که آرنجش آسیب دیده است.

گراز وحشی سپس به سمت ایستگاه آتش نشانی شا تین فرار کرد و پس از آن در حال شنا در رودخانه شینگ مون مشاهده شد و در ادامه توسط کارکنان حیات وحش به دام افتاد.رونی وانگ از مسئولان دفاع از حقوق حیوانات در هنگ کنگ گفت که مهم است که بفهمیم چه چیزی باعث این حمله شده است.

وی در پیامی در فیس بوک نوشت: طبق گزارش‌های رسانه‌های مختلف، زمانی که گراز وحشی پیدا شد، دهانش زخمی شده بود و خونریزی داشت. آن‌ها در صورت مجروح شدن فرار می‌کنند. آن‌ها قصد حمله ندارند، بلکه فقط می‌خواهند از خود محافظت کنند و زنده بمانند.

وانگ از دولت خواست به جای تلاش برای شکار آنها، مردم را در مورد مسائل حیوانات آموزش دهد.

 

منبع:فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
وقتی حتی وزیر بهداشت هم نگران وضعیت درمان است! / ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی حذف شود چه بر سر وضعیت درمان می‌آید/ ارز برای همه چیز هست به جز دارو و تجهیزات پزشکی؟! (فیلم) نماینده طالبان در تهران: قصد بی‌احترامی به سرود جمهوری اسلامی ایران را نداشتم/ اگر مردم ایران رنجیده شدند عذرخواهی می‌کنم (فیلم) آیا می‌توان بین نماز سلام کرد؟ (فیلم) ویدئو باشگاه اینتر از اولین بازی مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل منچسترسیتی (فیلم) خاطره شهید زاهدی از تسلط دشمن بر تلفن های همراه: 96 عکس خودم روی گوشی ام آمد (فیلم) رژیم غذایی مناسب افراد مبتلا به ام‌اس (فیلم) مهارت ماهی فروش هندی در برش زدن و قطعه قطعه کردن ماهی باراکودا (فیلم) کمک خواستن گوزن از انسان‌ها برای نجات فرزندش (فیلم) توضیح مدیرعامل شرکت واحد درباره زمان ورود اتوبوس های برقی چینی به تهران (فیلم) کلیپ پربازدید از پوست‌اندازی مارمولک از نمای نزدیک (فیلم) صحبت‌های شهاب حسینی درباره فیلم جدیدش در آمریکا (فیلم) طرز تهیه مجبوس عربی با گوشت گوسفند و مرغ برای 600 نفر (فیلم) فوران آتشفشان کیلاویا در هاوایی (فیلم) انتشار تصاویری جدید از لاشه زیردریایی تایتان (فیلم) تصادف زنجیره‌ای در تونل آزادی ایلام (فیلم)
#videojsscript