۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۰۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۳ - ۲۴-۰۵-۱۴۰۲
کد ۹۰۳۰۲۱
انتشار: ۰۲:۳۳ - ۲۴-۰۵-۱۴۰۲

لحظه خنده دار لگد زدن یک زرافه به شترمرغ (فیلم)

لحظه خنده دار لگد زدن یک زرافه به شترمرغ (فیلم)
زرافه آرام با پای خود به شترمرغ لگد زد و پرنده بیچاره پرت شده و به زمین می خورد و تا چند ثانیه سعی می کند خودش را جمع و جور کند تا از زمین بلند شود.به گفته دویکا ست، که در پایان ماه مارس از این درگیری فیلمبرداری کرده بود، ظاهرا شترمرغ پس از مدت کوتاهی، سعی کرد دوباره به زرافه نزدیک شود و هنگام فرار، اینبار سرش محکم به صخره سنگی محوطه برخورد کرده است.

ویدیویی خنده دار لحظه لگد زدن یک زرافه به شترمرغی را که قصد حمله به او را داشت، نشان می دهد. این ویدیو شترمرغ را نشان می دهد که در باغ وحش سنت لوئیس، زرافه را تعقیب می کند.

سپس شتر مرغ با بازکردن بال هایش، خود را برای حمله به زرافه آماده می کند و به سمت او می پرد. در پاسخ، زرافه آرام با پای خود به شترمرغ لگد زد و پرنده بیچاره پرت شده و به زمین می خورد و تا چند ثانیه سعی می کند خودش را جمع و جور کند تا از زمین بلند شود.

به گفته دویکاست، که در پایان ماه مارس از این درگیری فیلمبرداری کرده بود، ظاهرا شترمرغ پس از مدت کوتاهی، سعی کرد دوباره به زرافه نزدیک شود و هنگام فرار، اینبار سرش محکم به صخره سنگی محوطه برخورد کرده است.

دویکا و خانواده اش برای مسابقات والیبال دخترش در میسوری بودند که تصمیم گرفتند به باغ وحش محلی سری بزنند. او گفت: «ما متوجه شدیم که دو زرافه و یک شترمرغ در یک منطقه نگهداری می شوند و برای ما عجیب بود که باغ وحش این دو حیوان را کنار هم گذاشته است.»

 

منبع:آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
حمله با صندلی حین مناظره تلویزیونی روی آنتن زنده (فیلم) حمله هوایی امروز جنگنده‌های اسرائیلی به بیروت (فیلم) ادای احترام هیأت طالبان به سرود ملی ایران (فیلم) فرآیند پرورش و برداشت کلم در مزارع ژاپن (فیلم) قهرمان المپیک: زمینی به من هدیه دادند که ۱۱ نفر صاحب داشت (فیلم) جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها از زبان جانشین رئیس پلیس راهور کشور (فیلم) جاده‌ای بسیار خطرناک و باریک در مرز ایران و ارمنستان (فیلم) اصابت موشک‌های حزب‌الله به مواضع ارتش اسرائیل در جولان اشغالی (فیلم) ترامپ: اگر هریس رئیس‌جمهور شود،اسرائیل ظرف ۲ سال آینده نابود خواهد شد (فیلم) مراسم استقبال از امام جمعه شهرکرد (فیلم) لحظه پرش پلیس داخل خودرو برای نجات راننده بیهوش وسط اتوبان (فیلم) وقتی حتی وزیر بهداشت هم نگران وضعیت درمان است! / ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی حذف شود چه بر سر وضعیت درمان می‌آید؟! (فیلم) نماینده طالبان در تهران: قصد بی‌احترامی به سرود جمهوری اسلامی ایران را نداشتم/ اگر مردم ایران رنجیده شدند عذرخواهی می‌کنم (فیلم) آیا می‌توان بین نماز سلام کرد؟ (فیلم) ویدئو باشگاه اینتر از اولین بازی مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل منچسترسیتی (فیلم)
#videojsscript